  • 1. Data: 2002-11-10 17:46:27
    Temat: Konta bankowe
    Od: m...@p...onet.pl

    Hi ,
    mam pytanie jakimi kategoriami nalezy sie kierowac przy wyborze banku, w ktorym
    zaloze swoje konto.
    THX

  • 2. Data: 2002-11-10 17:57:20
    Temat: Re: Konta bankowe
    Od: Radek B <r...@f...inv.pl>

    m...@p...onet.pl pisze:
    >Hi ,
    >mam pytanie jakimi kategoriami nalezy sie kierowac przy wyborze banku, w ktorym
    >zaloze swoje konto.

    Bliskością bankomatu :)

    --
    mailto:r...@f...inv.pl
    ! Odpowiadając na priv usuń 'inv.' z adresu !

  • 3. Data: 2002-11-10 18:22:21
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    > Hi ,
    > mam pytanie jakimi kategoriami

    subiektywnymi

    Karol

  • 4. Data: 2002-11-10 18:33:55
    Od: "minik" <m...@m...net>

    Oplatami.

  • 5. Data: 2002-11-11 07:50:26
    Od: p...@o...pl

    > Hi ,
    > mam pytanie jakimi kategoriami nalezy sie kierowac przy wyborze banku, w
    ktorym
    > zaloze swoje konto.

    skorzystaj z wyszukiwarki kont Bankier.pl:
    http://www.bankier.pl/narzedzia/wyszukiwarki/konta/ , tam mozesz swobodnie
    modyfikowac kryteria i otrzymasz odpowiedni ranking kont wg wybranych kryteriow

    pozdr
    P.

  • 6. Data: 2002-11-12 09:40:15
    Od: Human Being <g...@p...onet.pl>

    On 10 Nov 2002 18:46:27 +0100, m...@p...onet.pl wrote:

    > Hi ,
    > mam pytanie jakimi kategoriami nalezy sie kierowac przy wyborze banku, w ktorym
    > zaloze swoje konto.
    > THX

    Wygodą obsługi, niskimi opłatami, dostępem przez internet - czym tylko
    chcesz :-) Musisz sam popróbować, jak to zwykle bywa nie ma złotego środka.
    Sam posiadam dwa konta: mBank i Lukas. Jestem z tej kombinacji bardoz
    zadowolony. Ale Tobie może przypaść do gustu zupełnie co innego. Po prostu
    próbuj, zawsze możesz zmienić bank jeżeli obecny Ci nie będzie odpowiadał.
    Tak właśnie ja robiłem i teraz od dłuższego czasu korzystam z wymienionej
    konfiguracji.
    --
    Pozdrawiam,
    Piotrek