  • 1. Data: 2002-01-24 19:05:48
    Temat: Spostrzeżenie na temat Citibanku
    Od: "Darek Myśliwiec" <b...@p...onet.pl>

    Coś ostatnio panuje cisza na temat Citybanku na grupie - aż tak się
    poprawiło?

    Darek Myśliwiec

    E-mail: b...@p...onet.pl

    ------
    WWW: www.darekmysliwiec.hg.pl
    ------
    Serwis poświęcony zastosowaniom IT w biznesie.

  • 2. Data: 2002-01-24 19:57:41
    Temat: Re: Spostrzeżenie na temat Citibanku
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Coś ostatnio panuje cisza na temat Citybanku na grupie - aż tak się
    > poprawiło?

    Tak -zwolnili, o pardon przenieśli Lima i już tak nagle się poprawiło ;-).
    Po prosty nie mają już tylu rozgarniętych klientów, którzy tutaj pisywali.
    Grzegorz

  • 3. Data: 2002-01-24 20:20:47
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    eeee - ci co mieli narzekac juz odeszli :)
    Ciekaw jestem jak sie sprawdz plan pozyskanie a w tym roku 200 tys nowych
    klientow :)

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 4. Data: 2002-01-24 20:29:48
    Od: "Rena" <r...@p...pl>

    ja i moj maz zlikwidowalismy tam rki:)))

  • 5. Data: 2002-01-24 23:18:10
    Od: "ramzes.net" <r...@r...net.antyspam>

    > ja i moj maz zlikwidowalismy tam rki:)))

    Ja z zonka zrobimy to na poczatku lutego.
    Juz ich nie lubimy :)

    Marcin

  • 6. Data: 2002-01-24 23:26:19
    Od: "wkg" <w...@p...onet.pl>

    A ja mam ich KK, 9 tygodni nieoprocentowanego kredytu, zero wpadek przez 4
    lata i ten produkt akurat lubie.

    pzdr
    wkg

  • 7. Data: 2002-01-24 23:36:01
    Od: "Marcin Raczynski" <m...@c...com.pl>

    Użytkownik wkg <w...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a2q542$h7c$...@n...tpi.pl...
    > A ja mam ich KK, 9 tygodni nieoprocentowanego kredytu, zero wpadek przez 4
    > lata i ten produkt akurat lubie.
    >
    > pzdr
    > wkg

    Noooo....., już myślałem, że jestem jedyny.

    Ukłony
    Marcin R.

  • 8. Data: 2002-01-24 23:45:30
    Od: Witold Dębicki <w...@p...onet.pl>

    od 1.12.2001 obnizyli oplaty za prowadzenie konta i teraz jakosc uslug jest
    odpowiednia do wysokosci oplat. trzeba obiektywnie stwierdzic ze jest tanio.
    nawet I-PIN wprowadzili...
    co do KK to ok. jeszcze pare posiedzen RPP i moze obniza oprocentowanie ?

  • 9. Data: 2002-01-25 07:04:04
    Od: "Piotr Orzechowski" <n...@p...com>

    Użytkownik "Witold Dębicki" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nawet I-PIN wprowadzili...
    > co do KK to ok. jeszcze pare posiedzen RPP i moze obniza oprocentowanie ?

    miałem konto w citi do lipca (a w praktyce do sierpnia-wrześni :) - ci co
    zamykali konto wiedząo co chodzi) i na począqtku stycznia zastanawiałewm się
    czy do nich nie wrócić i nie wziąć KK. Ale po rozmowie z Panią
    niedysponentką :) moja opinia o tym banku się nie zmieniła

    a to, że nikt nie pisze o citi to pewnie tak samo jak nikt nie pisze o banku
    spółdzielczym w Łomiankach :)))) po prostu mało klientów , maŁo opini :)

    Piotr Orzechowski

  • 10. Data: 2002-01-25 07:10:16
    Od: "ROBBO" <r...@s...ec.pl>

    Witold Dębicki napisał(a) w wiadomości: ...
> [...]
    >nawet I-PIN wprowadzili...
    >co do KK to ok. jeszcze pare posiedzen RPP i moze obniza oprocentowanie ?

    Kolega to czyta co dostaje ?
    Obnizyli oplate z 7 zl do 4 zloty za prowadzenie konta ale MUSISZ wykupic
    platne 3 zl dostep do citilini.
    Faktycznie obnizyli hehehehehehhe