  • 1. Data: 2002-01-24 19:58:58
    Temat: Multiport ZAJEB****
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Oprocz BRE bankow mozna dodac Inteligo i WBK :)))
    A mowilem jakis czas temu, ze zarypiste bedzie???

    Miejmy nadzieje, ze rynek sie rozwinie...

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-01-24 20:23:19
    Temat: Re: Multiport ZAJEB****
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    No dobra musza popracowac jeszcze nad tym ;) ale ida w dobrym kierunku hi hi
    hi

    --

    ------

  • 3. Data: 2002-01-24 22:20:30
    Od: "rsx" <r...@p...onet.pl>

    Z nudów
    zarejestrowalem sie ,
    sprawdzilem jak to dziala z mBankiem
    ale teraz chcialbym usunac konto ( nie bankowe) na multiporcie i nie wiem
    jak,
    ktos wie , czy to jets haczyk ze wyrejestrowac sie juz nie da ?

    A tak na marginesie to nad wygladem strony mogliby troche bardziej
    popracowac, bo jak dla mnie jest za bardzo kolorowo i kwadratowo :) Chyba
    niedoscignionym wzorem sa strony Inteligo - czy macie podobne odczucia ?

    Pozdrawiam.
    Robert Sobol
    r...@p...onet.pl

  • 4. Data: 2002-01-25 07:05:48
    Od: "bwwald" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "rsx" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > sprawdzilem jak to dziala z mBankiem
    > ale teraz chcialbym usunac konto ( nie bankowe)

    :-)))

    >na multiporcie i nie wiem
    > jak,
    > ktos wie , czy to jets haczyk ze wyrejestrowac sie juz nie da ?

    Ponizej napisu "wyloguj" jest napisany Twoj login, a obok cos, co przypomina
    mi klucz. Kliknij na klucz, a przejdziesz do edycji swojego profilu. Tam
    mozesz go wykasowac...

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2002-01-25 11:48:24
    Od: "Julian Glowniak" <j...@1...com.pl>

    > Oprocz BRE bankow mozna dodac Inteligo i WBK :)))
    > A mowilem jakis czas temu, ze zarypiste bedzie???
    >
    > Miejmy nadzieje, ze rynek sie rozwinie...

    A mozna dodac konto KK WBK?
    Bo ja probuje ale nie chce isc......

    Julek

  • 6. Data: 2002-01-25 13:33:00
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > A mozna dodac konto KK WBK?
    > Bo ja probuje ale nie chce isc......

    No wlasnie to oprogramowanie jakies badziewiaskie jest - tez nie potrafie...

  • 7. Data: 2002-01-25 14:03:16
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Thu, 24 Jan 2002 20:58:58 +0100, w <a2pov6$rh7$1@news.onet.pl>, "AMRA"
    <a...@a...com> napisał(-a):

    > Oprocz BRE bankow mozna dodac Inteligo i WBK :)))

    JAK?? Po wybraniu Inteligo z listy i "Dalej" nic się nie dzieje --
    tzn. pojawia się Inteligo na liście, ale jest niekonfigurowalne.

  • 8. Data: 2002-01-25 14:29:21
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > JAK?? Po wybraniu Inteligo z listy i "Dalej" nic się nie dzieje --
    > tzn. pojawia się Inteligo na liście, ale jest niekonfigurowalne.

    ciiicho - nie wiem jak :)
    Powiedzmy, ze bedzie mozna :) a nawet jsli to w kijowy sposob - bo to sie
    laduje wplno i niewygodne jest...

    --

    ------

  • 9. Data: 2002-01-25 14:47:47
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Fri, 25 Jan 2002 15:29:21 +0100, w <a2rq13$k0l$1@news.onet.pl>, "AMRA"
    <a...@a...com> napisał(-a):

    > ciiicho - nie wiem jak :)
    > Powiedzmy, ze bedzie mozna :) a nawet jsli to w kijowy sposob - bo to sie
    > laduje wplno i niewygodne jest...

    Już wiem -- w bardzo kijowy sposób.
    1) Dodać Inteligo (pojawi się z loginem 1).
    2) Załadować te 8MB (8 MEGABJTÓW!!) appleta (a podobno to applet 300kB
    w BPH jest wielgachny) - z Ameryki/Europy (pozdrawiam abonentów
    szybkich łącz TPSA :/).
    3) Uruchomić to dziadostwo.
    4) Dziadostwo ściągnie 2MB (!!!) upgrade'u.
    5) Skonfigurować Inteligo przy pomocy tego narzędzia.

    Ogólnie silny konkurent do tytułu Złotej Maliny Roku, niestety.
    Oczywiście wszystko wolno, długo i ogólnie źle... (applet od kilku
    minut wisi z napisem "rozpoczął się process agregacji...").

    PS. Nie udaje się skonfigurować drugiego konta z Inteligo od ładnych
    kilkunastu minut.

  • 10. Data: 2002-01-25 15:11:06
    Od: m...@i...pl (Adam_mb)

    "AMRA" <a...@a...com> napisal w <a2pov6$rh7$1@news.onet.pl>:

    czemu ten multiport nie otwiera sie pod adresem multiport.pl? Znowu
    lameria... fufufu... ech.

    --
    <xml-sig>
    <header> Adam