  • 11. Data: 2002-01-25 07:46:26
    Temat: Re: Spostrzeżenie na temat Citibanku
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > A ja mam ich KK, 9 tygodni nieoprocentowanego kredytu, zero wpadek przez 4
    > lata i ten produkt akurat lubie.

    Jak to mówią "co się odwlecze, to nie uciecze" ;-)
    Wszystko do czasu- do czasu jak będzie pierwsza wpadka.
    Grzegorz

  • 12. Data: 2002-01-25 08:28:30
    Od: "wkg" <w...@i...pl>

    > Jak to mówią "co się odwlecze, to nie uciecze" ;-)
    > Wszystko do czasu- do czasu jak będzie pierwsza wpadka.
    > Grzegorz

    No, nie wiem. Wszystko mozliwe ale ...

    1) Reklamacja nieuzasadnionego obciazenia karty na sacji benzynowej
    (pomylili sie) uznana 24 h
    2) Dostarczenie karty w zamian za zagubiona i zastrzezona na wyspe na morzy
    srodziemnym w szczycie sezonu urlopowego 48 h bez mrugniecia.

    Pokaz mi inny taki bank w kraju, ktory mi to zalatwi.

    Roczny koszt prowadzenia karty zwrocil mi sie w lutym.

    Dlaczego o tym pisze ? Dlatego, ze nie lubie nieuzasadnionych uogolnien i
    wylewania dziecka z kapiela.

    pzdr
    wkg

  • 13. Data: 2002-01-25 09:42:37
    Od: "Jacek Olbrys" <j...@a...net.pl>

    > A ja mam ich KK, 9 tygodni nieoprocentowanego kredytu, zero wpadek przez 4
    > lata i ten produkt akurat lubie.

    Karta jest OK - jak wszystko do momentu
    "sytuacji nietypowej". Ja taka mialem gdy w hotelu w Londynie wiedzialem, ze
    zabraknie mi limitu do zaplacenia i zgodnie z zapewnienami Vademecum
    zadzwonilem z prosba o chwilowe zwiekszenie limitu (po 3 latach prawidlowego
    uzytkowania i calkiem przyzwoitych obrotach) - pani byla zaskoczona moja
    "bezczelna" prosba i absolutnie odmowila...Jakos w koncu uskladalem,. a po
    powrocie do kraju skutecznie (po 3 miesiacach) rachunek karty udalo sie
    zamknac:)

    Jacek

  • 14. Data: 2002-01-25 12:55:04
    Od: Witold Dębicki <w...@p...onet.pl>

    > Kolega to czyta co dostaje ?
    Nie martw sie czytam.

    > Obnizyli oplate z 7 zl do 4 zloty za prowadzenie konta ale MUSISZ wykupic
    > platne 3 zl dostep do citilini.
    Nie korzystam z tego konta ale od grudnia nie naliczyli mi ani razu tych
    wspomnianych 3zl za citiphone.

    > Faktycznie obnizyli hehehehehehhe
    Owszem najtaniej jest w mBanku. Trzeba tez obiektywnie powiedziec ze oferta
    citi (pod wzgledem oplat, zostawmy niezbyt bezpieczny dostep do netu) jest
    bardzo podobna do Multibanku. Nie ma chyba tak podobnych ofert na rynku. Za
    to dla mnie kuriozum to 5 zl za beznadziejny (moze na razie) wyciag w Multi.
    Poza tym wyzsze prowizje za wyplaty z innych bankomatow. Mysle ze nie ma co
    podchodzic emocjonalnie, w kazdym (prawie) banku detalicznym sytuacja nie
    jest teraz najlepsza - reorganizacje, zwolnienia... Nie bedzie tez chyba
    banku ktory ma wszystkie produkty najlepsze.
    pzd

  • 15. Data: 2002-01-25 13:02:42
    Od: Witold Dębicki <w...@p...onet.pl>

    > Jak to mówią "co się odwlecze, to nie uciecze" ;-)
    > Wszystko do czasu- do czasu jak będzie pierwsza wpadka.

    Byle nie byla to taka wpladka jak ta we wczorajszej Rzepie. Taki klient ma
    pozniej pretensje np. do Citi, nie myslac o wlasnej glupocie...

  • 16. Data: 2002-01-25 13:16:17
    Od: "wkg" <w...@i...pl>

> [...]
    > "bezczelna" prosba i absolutnie odmowila...Jakos w koncu uskladalem,. a po

    Bo to zla pani byla :(

    Nawiasem, niestety podwyzszenie limitu karty w takich sytuacjach chyba nie
    jest obligatoryjne. Trzeba bylo powiedziec, ze nie masz na bilet i chyba
    zamieszkasz juz w tym londynie pod jakims przytulnym mostem. Na szczescie
    nie mialem takiej sytuacji. Nawiasem - w ktorym polskim banku podwyzszyli by
    ci limit w takiej sytuacji ?

    pzdr
    wkg

  • 17. Data: 2002-01-25 13:47:14
    Od: Daniel Walczak <a...@e...com.pl>

    On Fri, 25 Jan 2002 09:28:30 +0100, "wkg" <w...@i...pl> wrote:

> [...]
    >
    > Roczny koszt prowadzenia karty zwrocil mi sie w lutym.
    >
    > Dlaczego o tym pisze ? Dlatego, ze nie lubie nieuzasadnionych uogolnien i

    Ale chyba wielokrotnie tu, na liście padało, że "Citi sucks", ale KK to ich
    jedyny dobry produkt.

    Axe

  • 18. Data: 2002-01-25 13:56:12
    Od: "YuGin" <y...@p...onet.pl>

    > Bo to zla pani byla :(
    Bardzo zla.

> [...]
    > nie mialem takiej sytuacji. Nawiasem - w ktorym polskim banku podwyzszyli

    Nie widze problemu, w koncu podwyzszyla limit :) Poza tym proponuje tym co
    czesto podrozuja miec kilka kart. W koncu roznie bywa. Czesto W UE nie
    akceptuja kart VISA tylko EC/MC - oczywiscie zalezy od kraju.
    pzd

  • 19. Data: 2002-01-26 02:13:20
    Od: "Marzena T." <t...@o...pl>

    No to mam temat pozywke, bo wlanie CITI jest moim ukochanym bankiem od kilku
    tygodni:(
    postanowilam, by w nowy rok nie wchodzic z dlugami:), splacic cala kwote
    kredytu. tak tez zrobilam. przelewem z mBanku. wczesniejsze przelewy
    (przelew zdefiniowany) przechodzily bez problemu i docieraly na konto. do
    czasu. jakiez bylo moje zdziwienie, gdy po powrocie z urlopu, 7go stycznia,
    dowiedzialam sie z wezwan do zaplaty oraz kar i odsetek widniejacych na
    wyciagu, ze pieniadze na rachunek nie dotarly. na moje pytanie jak to sie
    stalo, ze CITI zgubilo wcale nie mala kwote, operator CITIphone uzyl
    swierdzenia: wie pani, najdluzej ida niezlecone do wykonania przelewy...
    pisemne potwierdzenie zrealizowania operacji przez mBank jednoznacznie
    pokazalo, ze pieniadze z konta wyszly. i nie wrocily.
    to make the stroy short: kwota 1.000 PLN blakala sie po subkontach CITI,
    nieoprocentowana oczywiscie, przez 6 tygodni zanim "sie odnalazla" a kwota
    5.000 PLN "tylko" dwa. wyjasnienie zajelo dwa tygodnie. zadnego
    przepraszamy, nic. ale to nie wszystko. by uzyskac zniesienie kar, odsetek
    naliczonych nieslusznie, etc. musze zlozyc kolejna reklamacje (sic!!!) i
    czekac nastepne dwa tygodnie (przeciez nikomu sie nie spieszy, bo po
    co?...). poniewaz reklamacja zlozona przez telefon, bez mozliwosci uzyskania
    potwierdzenia jej zlozenia, nie jest dla mnie reklamacja, wysmarowalam
    pismo, zlozylam w oddziale, ku zdziwieniu pani w okienku. czekam na dalszy
    ciag historii. brrrrrr.
    ja jednak nie kocham CITI... juz nie.

    Użytkownik "Darek Myśliwiec" <b...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:3c505b34@news.vogel.pl...

  • 20. Data: 2002-01-26 12:14:03
    Od: Witold Dębicki <w...@p...onet.pl>

    > postanowilam, by w nowy rok nie wchodzic z dlugami:), splacic cala kwote
    > kredytu. tak tez zrobilam. przelewem z mBanku.

    Zauwazyliscie ze najczesciej przelewy z mBanku maja problem z dotarciem do
    Citi ? Chyba sie nie lubia hehehe. A mieli sie kiedys polaczyc... Choc jak
    korzystalem kiedys z Citi to przelewy z BRE Banku (normalnego nie
    detalicznego) byly bardzo szybko ksiegowane - nawet tego samego dnia w Citi.
    Zawsze za to mialem problemy z przelewami BRE-Pekao to trwalo czasem nawet
    5dni !
    pzd