  • 1. Data: 2002-01-24 18:24:49
    Temat: Bank na zachodzie
    Od: "Pawel Prusinski" <i...@a...net.pl>

    Witam jak wyglada sprawa kredytow w bankach za granica
    Poniewaz od X bedzie mozna miec dostep do bankow i otwierac konta, jestem
    ciekaw jak bedzie wygladac sprawa kredytow.
    Fajnie by bylo kredyty brac u nich a u nas trzymac lokaty.

    Pozrawiam
    P.P

  • 2. Data: 2002-01-24 20:17:36
    Temat: Re: Bank na zachodzie
    Od: "jelen" <j...@j...prv.pl>

> [...]
    > ciekaw jak bedzie wygladac sprawa kredytow.
    > Fajnie by bylo kredyty brac u nich a u nas trzymac lokaty.

    Bardzo fajnie...

    Kredyty tez moga byc udzielane tylko obawiam sie, ze wymagane beda
    poreczenia bardzo
    bardzo ?dobre? ;-)

    ale to od X

    pozdrawiam,
    jelen

  • 3. Data: 2002-01-24 22:56:54
    Od: Witold Dębicki <w...@p...onet.pl>

> [...]
    > ciekaw jak bedzie wygladac sprawa kredytow.
    > Fajnie by bylo kredyty brac u nich a u nas trzymac lokaty.

    Kredyt mozesz wziac/dostaniesz wtedy gdy prowadzisz tam np. dzialalnosc
    gospodarcza. Mozna tez wziac kredyt do ktorego zabezpieczeniem bedzie np.
    lokata. Wtedy koszt kredytu jest bardzo niski. Tylko jeden problem trzeba
    miec kase na zabezpieczenie - lokate.
    pzd