  • Data: 2015-04-17 02:15:39
    Temat: Re: Sposób na pieniądze
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "masti" mgp7c5$hmg$...@d...me

    > nie Leszku. Płacisz im swoją prywatnością

    Chętnie pokażę komuś swoją prywatność zupełnie
    bez majtek, o ile dostanę w zamian kupę forsy. ;)

    Prywatnością płacę w Zespole ds Orzekania o Niepełnosprawności,
    który zatrudnia ludzi skorumpowanych (pisały o tym gazety)
    i po wnikliwym wypytywaniu mnie oraz badaniu mnie, uważa
    mnie za pełnosprawnego człowieka, choć mam:

    () tendencję do tyłozmyku
    () wypukliny w siedmiu dyskach mego kręgosłupa
    () skoliozę kręgosłupa
    () rotację kręgów

    () niedowidzenie lewego oka
    () dalekowzroczność obu oczu
    () astygmatyzm obu oczu
    () zez
    () leki przeciwalergiczne sprzyjają zaćmie i jaskrze

    () astmę na tle alergii

    () uszkodzony słuch

    () uszkodzone kolana
    (lekarz rodzinny proponował wymianę jednego z tych kolan na sztuczne)
    () uszkodzone biodro...

    Prywatnością też płacę na grupach. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'