  • 1. Data: 2015-04-16 02:20:31
    Temat: Sposób na pieniądze
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Gdy urzędnikom zabraknie pieniędzy -- sięgną do kieszeni tych, którzy zarabiają, :)

    http://technologie.gazeta.pl/internet/1,104530,17757
    825,Komisja_Europejska_uznala__ze_Google_naduzywa_po
    zycji.html

    Komisja Europejska uznała, że Google nadużywa pozycji
    monopolisty. I rozpoczyna dochodzenie w sprawie Androida

    aby z tego (co zabiorą) dać bezrobotnym, dzieciatym, bezdomnym, głodnym...
    [i przede wszystkim -- sobie]

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2015-04-16 10:20:13
    Temat: Re: Sposób na pieniądze
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2015-04-16 02:20, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
> [...]
    > monopolisty. I rozpoczyna dochodzenie w sprawie Androida
    >
    > aby z tego (co zabiorą) dać bezrobotnym, dzieciatym, bezdomnym, głodnym...

    niech zainicjucją konkurencję dla googla - a nie zabierac komus kto
    latami doszedl do swej pozycji.

    Przed era wyszukiwarki google bylo mase innych wyszukiwarek, które
    działaly gdy google dopiero był w pieluchach.

  • 3. Data: 2015-04-16 10:51:34
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

    W dniu 2015-04-16 o 10:20, AL pisze:

> [...]
    >
    > Przed era wyszukiwarki google bylo mase innych wyszukiwarek, które
    > działaly gdy google dopiero był w pieluchach.

    Ależ...w stanach ponoć ludzie używają Yahoo ale Polak jak zacznie mówić
    NA GŁOS w kółko "Yahoo" to mu wychodzi coś innego :) Microsoft od
    jakiegoś czasu na siłę forsuje Bing i co? Tak to jest jak się szkoli
    ludzi, żeby szukali kasy u innych a nie u siebie. No to szukają.

    --
    LordBluzg(R)

  • 4. Data: 2015-04-16 11:31:06
    Temat: [OT] Re: Sposób na pieniądze
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2015-04-16 o 10:51, LordBluzg(R) pisze:

> [...]
    > jakiegoś czasu na siłę forsuje Bing i co? Tak to jest jak się szkoli
    > ludzi, żeby szukali kasy u innych a nie u siebie. No to szukają.

    Od około 2-3 tygodni używam praktycznie wyłącznie Bing, ale robię to na
    siłę (taki test :) ) - nie wiem jak długo wytrzymam bo google są
    znacznie wygodniejsze.
    Może przy okazji zapytam - jak przefiltrować wyniki wyszukiwania w Bing,
    żeby pokazał wyniki np. z ostatniego tygodnia?

    pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 5. Data: 2015-04-16 11:49:54
    Temat: Re: [OT] Re: Sposób na pieniądze
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

    W dniu 2015-04-16 o 11:31, Mirek Ptak pisze:

> [...]
    > Może przy okazji zapytam - jak przefiltrować wyniki wyszukiwania w Bing,
    > żeby pokazał wyniki np. z ostatniego tygodnia?

    Nie używam Bing ale w google wystarczy się zalogować, wtedy google
    loguje wyniki wyszukiwań.

    --
    LordBluzg(R)

  • 6. Data: 2015-04-16 11:56:39
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-04-16 o 11:49, LordBluzg(R) pisze:

    > Nie używam Bing ale w google wystarczy się zalogować, wtedy google
    > loguje wyniki wyszukiwań.

    Raczej nie zrozumiałeś pytania.

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2015-04-16 14:18:43
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

    W dniu 2015-04-16 o 11:56, Liwiusz pisze:

    > Raczej nie zrozumiałeś pytania.

    Spoko, nawet nie wiedziałem że Bing nie ma funkcji wyszukiwania w
    określonym odstępie czasu :) Nie używam Bing. Przecież nie będę się
    spierał przez cały wątek jak Ty, że mam rację :)

    --
    LordBluzg(R)

  • 8. Data: 2015-04-16 14:21:23
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 16 Apr 2015 02:20:31 +0200, "Eneuel Leszek Ciszewski"
> [...]
    którzy zarabiają, :)
    > http://technologie.gazeta.pl/internet/1,104530,17757
    825,Komisja_Europejska_uznala__ze_Google_naduzywa_po

    Chyba urzędnicy nie odróżniają internetu od google.

    --
    Marek

  • 9. Data: 2015-04-16 14:27:54
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

    W dniu 2015-04-16 o 14:21, Marek pisze:
> [...]
    825,Komisja_Europejska_uznala__ze_Google_naduzywa_po
    zycji.html

    > Chyba urzędnicy nie odróżniają internetu od google.

    Coś w tym jest. Zanczna większość osób to takie, które włączają
    "internet" przez wejscie na stronę google i z tego miejsca zaczynają
    (strona startowa). Znaczy, wpisują "onet" lub cokolwiek w pasek
    wyszukiwania i nie mają nawet cienia myśli że powinni wpisać w pasek
    adresu. Dla nich pasek adresu nie istnieje :)

    --
    LordBluzg(R)

  • 10. Data: 2015-04-16 15:20:12
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2015-04-16, LordBluzg(R) <s...@o...com> wrote:

    [...]

> [...]
    > wyszukiwania i nie mają nawet cienia myśli że powinni wpisać w pasek
    > adresu. Dla nich pasek adresu nie istnieje :)

    A dla (niektórych) przeglądarek pasek adresu jest interfejsem do google. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl