    From: "Kasia" <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Sposób na belkowe ?
    Date: Fri, 6 Sep 2002 12:03:39 +0200

    Użytkownik "ppinq" <p...@h...pl> napisał w wiadomości
    news:02090611445414@polnews.pl...

    > Myślisz, że to unikanie "cząstkowych" podatków i zamiast
    > tego oddanie fiskusowi jednej dużej części na koniec okresu
    > oszczędzania jest w jakiś sposób atrakcyjne ?
    > Jeśli tak, to niby dlaczego ?
    > To właśnie w tym wszystkim mocno mnie zastanawia :-(

    Wiesz przy milionie złotych ( bo na tyle są średnio zawierane najmniejsze
    transakcje SBB i BSB to jest to juz jakaś kwota ...Bo płacisz podatek od
    zysku na sprzedaży - a skoro wyzbywasz sie obligacji tuż przez nabyciem praw
    do odsetek - to masz mniejszy zysk ( niższa cena sprzedaży) ... potem je
    kupujesz już po deko wyższej cenie ( która jest tak sakalkulowana aby jednak
    opłacało się całą transakcje z pominieciem tych odsetek zawrzeć) i
    sprzedajesz - to tez masz mniejszy dochód - bo koszt zakupu był wyższy ...
    Jak to mówią pieniądz robi pieniądz i te transakcje nie dla nas maluczkich -
    no chyba że dysponujesz milionem wolnych srodów - czego Ci życzę :-) Ale
    wtedy to chyba nie pytałbyś ludzi na grupie - tylko miał własnego
    zarządzającego portfelem i nie martwił się takimi drobiazgami jak belkowe
    :-)))

    Pozdroofka