  • Data: 2002-09-06 13:58:11
    Temat: Re: Sposób na belkowe ?
    Od: "Kasia" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ppinq" <p...@h...pl> napisał w wiadomości
    news:02090615133982@polnews.pl...

    > Może się i opłaca, tylko że zysk należy bardziej do sfery
    > emocjonalnej (staysfakcja!) niz finansowej.

    E no, e no - nie zapominaj że piszemy o milionach złotych :-)))

    > Może jakiś hint ?

    Myśle - daj mi weekend na przemyślenia :-))

    > Chęci mi wcale nie brakuje, ale oprócz lokaty w jednostki
    > w zeszłym roku jakoś nie widzę obecnie mozliwości dokonania
    > innych nieobelkowanych posunięć - mówię oczywiście
    > o inwestycjach bezterminowych, a nie do końca 2003.

    No a ja znalazłam - w tym roku - też inwestycja w fundusz zamknięty -
    certyfikaty inwestycyjne - niestety tez tylko do końca 2003 roku - ale
    spoko - mamy jeszcze deko czasu, coś się wykombinuje ! I rząd coś
    wykombinuje i my znowy coś . .i tak się będziemy bawić w chowanego ...