  • Data: 2002-09-06 12:56:06
    Temat: Re: Sposób na belkowe ?
    Od: "Kasia" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ppinq" <p...@h...pl> napisał w wiadomości
    news:02090614303036@polnews.pl...

    > I owszem - jest to już "jakaś kwota" :-))
    > Tyle, że we wspomniany artykuł wymieniał kwoty nieco niższe, zwłaszcza
    > na dłuższe terminy i stąd moje zainteresowanie.
    > A że średnio min. transakcje ważą kilka milionów, to pewnie
    > masz rację.

    No ja nie mam problemów z nadpłynnością :-)) - inwestuje w nieruchomości :-)
    a właściwie juz zainwestowałam . .zatem reszta środkow wystarcza tylko na
    drobne przyjemności :-))) Ale tak normalnie to te kilka milionów trzeba mieć
    żeby sie w to bawić tak na serio :-)))

    > Ano wtedy to pewnie bym nie pytał - chyba że chciałbym publicznie
    > przedyskutować jego co ciekawsze pomysły :-)))

    To ja zawsze z chęcia się wdam w dyskusję :-)))