  • 11. Data: 2003-07-21 16:19:00
    Temat: Re: Specjalne warunki dla kont AQUARIUS
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Witek <w...@p...onet.fi> wrote:

    > Byłem w oddziale i mówili, że karty wchodzą od środy, tj. od 23/07.

    O. No to fajnie. Trzeba będzie zastrzec obecną. Ciekawe tylko ile będę
    musiał żyć bez karty...

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 12. Data: 2003-07-21 16:45:05
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@h...pl> napisał:
    > Trzeba będzie zastrzec obecną.

    Nie trzeba ! Zamów tylko nową. Stara będzie aktywna do momentu aktywacji nowej
    karty.

    > Ciekawe tylko ile będę
    > musiał żyć bez karty...

    Zero ;)

  • 13. Data: 2003-07-22 07:36:35
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Witek <w...@p...onet.fi> wrote:

    > Nie trzeba ! Zamów tylko nową. Stara będzie aktywna do momentu aktywacji nowej
    > karty.

    E. Ale wtedy będę musiał zapłacić...

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 14. Data: 2003-07-22 15:18:45
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@h...pl> napisał:
    > E. Ale wtedy będę musiał zapłacić...

    Hmmm... ja myślałem o VE. Jak jest w przypadku VC to nie wiem.

  • 15. Data: 2003-07-22 16:01:04
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Witek <w...@p...onet.fi> wrote:

    > Hmmm... ja myślałem o VE. Jak jest w przypadku VC to nie wiem.

    A no tak. Nie zaznaczyłem. Ja pisałem o VC...

    --
    Przemysław Maciuszko