  • 21. Data: 2003-05-21 11:01:12
    Temat: Re: Software'owy dostęp do e-konta
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Tue, 20 May 2003 19:29:44 +0200, w
    <badon6$mep$1@atlantis.news.tpi.pl>, "Radoslaw Krzyzan"

    > "Radosław Popławski" <r...@a...net.pl> wrote in message
    > Powiem krótko:
    >
    > Mógłbyś drogi imienniku sprawdzić teraz ? :)

    "Nieznany błąd" :]

  • 22. Data: 2003-05-21 11:32:11
    Od: MiKo <m...@n...wp.pl>

    Użytkownik p...@g...pl napisał:
    > "Mik" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    > To jest dobre pytanie do programistów w bankach.
    > Ciekawe, który bank pierwszy wystawi swoją stronę jako microsoftowy
    > "service"

    To byloby bez sensu (z uwagi na znane "bezpieczenstwo" systemow M$).
    Sensowniejsze wydaje sie uzycie jakiegos protokolu, np XML lub CSV.
    Jeszcze sensowniejsze wydaje sie rozbicie dostepu na bezpieczniejszy
    "tylko do odczytu" (a o to chodzi wiekszosci uzytkownikow) i bardziej
    ryzykowny "z mozliwoscia przeprowadzenia operacji".
    Gdzies czytalem (chyba komentarz mBanku do wspomnianego programu tgsoft)
    ze mBank rozwaza udostepnienie czesci funkcjonalnosci (wlasnie "do
    odczytu") przez kanal inny niz HTML "przegladarkowy", np. XML. Trzymam
    za mBank kciuki, bo gdyby taka mozliwosc sie pojawila, ja rowniez
    trzymalbym lokalnie historie operacji, i moglbym zrobic to czego teraz
    nie moga zrobic - przegladac historie operacji tylko danego typu (np.
    tylko oplaty za czynsz).

    MiKo

  • 23. Data: 2003-05-21 20:28:46
    Od: "Radoslaw Krzyzan" <p...@r...remove.remove>

    "piotrk" <piotrk@WYTNIJ_TOitserwis.pl> wrote in message
    > Witam

    > Nie działa. Wyświetla na chwilę dane użytkownika i później "Nieznany
    błąd".

    Ponowienie próby tez nie pomaga ?

    --

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Radoslaw Krzyzan , radek (at) storm.com.pl

  • 24. Data: 2003-05-21 21:06:31
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Wed, 21 May 2003 22:28:46 +0200, w
    <bagniq$1ro$1@atlantis.news.tpi.pl>, "Radoslaw Krzyzan"

    > "piotrk" <piotrk@WYTNIJ_TOitserwis.pl> wrote in message

    > błąd".
    > >

    > Ponowienie próby tez nie pomaga ?

    Nie.

  • 25. Data: 2003-05-21 21:52:39
    Od: "Radoslaw Krzyzan" <p...@r...remove.remove>

    Wed, 21 May 2003 22:28:46 +0200, w
    <bagniq$1ro$1@atlantis.news.tpi.pl>, "Radoslaw Krzyzan"

    > Ponowienie próby tez nie pomaga ?

    >Nie.

    Faktycznie, przeczyściłem bufor przez odbiorem kolejnej paczki, mam nadzieję
    że teraz będzie dobrze. Cholernie czasochłonna zabawa...

    --

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

  • 26. Data: 2003-05-22 07:20:25
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Wed, 21 May 2003 13:32:11 +0200, MiKo <m...@n...wp.pl> wrote:

    >To byloby bez sensu (z uwagi na znane "bezpieczenstwo" systemow M$).
    >Sensowniejsze wydaje sie uzycie jakiegos protokolu, np XML lub CSV.

    To właśnie będzie XML! IMHO na pewno chodziło o "web service", a więc
    coś, co W3C popiera i rozwija.

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 27. Data: 2003-05-22 11:20:08
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    begin --> Wed, 21 May 2003 23:52:39 +0200, w
    <bagsg2$s9f$1@atlantis.news.tpi.pl>, "Radoslaw Krzyzan"

> [...]
    >
    > Faktycznie, przeczyściłem bufor przez odbiorem kolejnej paczki, mam nadzieję
    > że teraz będzie dobrze. Cholernie czasochłonna zabawa...

    Heh, i z tego powodu przez 1/2 roku mi to nie działało? :P

  • 28. Data: 2003-05-22 11:22:33
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Wed, 21 May 2003 23:52:39 +0200, w
    <bagsg2$s9f$1@atlantis.news.tpi.pl>, "Radoslaw Krzyzan"

    > Faktycznie, przeczyściłem bufor przez odbiorem kolejnej paczki, mam nadzieję
    > że teraz będzie dobrze. Cholernie czasochłonna zabawa...

    PS. Jak wybieram domyślnego emaxa,. to zaznacza wszystkie 3 :]

  • 29. Data: 2003-05-22 11:24:23
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Wed, 21 May 2003 23:52:39 +0200, w
    <bagsg2$s9f$1@atlantis.news.tpi.pl>, "Radoslaw Krzyzan"

    > Faktycznie, przeczyściłem bufor przez odbiorem kolejnej paczki, mam nadzieję
    > że teraz będzie dobrze. Cholernie czasochłonna zabawa...

    Pole email 10-znakowe to za mało :]

  • 30. Data: 2003-05-22 11:44:08
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Wed, 21 May 2003 23:52:39 +0200, w
    <bagsg2$s9f$1@atlantis.news.tpi.pl>, "Radoslaw Krzyzan"

    [...]

    W części przelewów zamiast dat ma kwoty :). Chyba trzeba jeszcze
    trochę popracować na programem :/