  • 1. Data: 2003-05-20 12:52:02
    Temat: vc a inteligowa ve przy placeniu papierowym
    Od: "Michał Lesiak (bler)" <m...@b...eu.org>

    mam ve inteligowa, ktora jak wiadomo umozliwia placenie w sieci. czy rozni
    sie ona w jakis sposob przy operacjach platniczych od zwyklej wypuklej
    visy?

    moze zle pytanie zadaje, pytam bo zamierzam zasubskrybowac pewna gazete
    zagramaniczna i na formularzu zamowienia (papierowym, takim z celulozy, nie
    wiedzialem ze takie jeszcze istnieja :) mam opcje pay by credit card (z
    mozliwych opcji placenia ta chyba jest najprosciej wykonalna), ze
    standardowymi polami number, expires i miejscem na moj podpis.

    pytanie wiec, czy moja inteligo ve zadziala w takiej opcji?

    --
    M.

  • 2. Data: 2003-05-20 15:47:39
    Temat: Re: vc a inteligowa ve przy placeniu papierowym
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Michał Lesiak (bler)" <m...@b...eu.org> napisał w
    wiadomości news:Xns9381974DCC690michalusenetblaaireu@193.110.12
    2.80...

> [...]
    > standardowymi polami number, expires i miejscem na moj podpis.
    >
    > pytanie wiec, czy moja inteligo ve zadziala w takiej opcji?

    To zależy. Z tego co wiem - to jeśli będą ręcznie wklepywać numer do POSa -
    nie przejdzie...

    Ale jeśli postąpią 'zgodnie ze sztuką' - powinno przejść.
    Tylko nie mnie pytaj o szczegóły... :-) Bo serio niewiele wiem...

    W każdym razie np. pisemne pozwolenie na obciążenie wysłane Centertelowi
    działa OK, telefoniczne obciążanie karty w Polcardzie i na przykład w biurze
    LOTu też.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara