  • 1. Data: 2003-05-20 13:16:54
    Temat: swift
    Od: "Falka" <f...@g...pl>

    Witam

    własnie założyłam sobie konto w Inteligo, ale w tabeli opłat zastanowiła
    mnie jedna pozycja-
    opłata za wpływ środków na rachunek za pośrednictwem systemu SWIFT. Czy
    zlecając przelew pieniędzy z mojego obecnego konta na założone własnie
    Inteligo powinnam zaznaczyć ,że nie chcę SWIFT-em aby nie płacić 11,99zł? I
    co z póxniejszymi wpłatami w placówkach PKO BP?

    dziękuję za uwagę :-)

    pozdrawiam
    Ela

  • 2. Data: 2003-05-20 13:26:51
    Temat: Re: swift
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl>

> [...]
    11,99zł? I
    > co z póxniejszymi wpłatami w placówkach PKO BP?

    Z zagranicy musi iść swiftem

  • 3. Data: 2003-05-20 13:28:20
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Falka"
> [...]
    > Inteligo powinnam zaznaczyć ,że nie chcę SWIFT-em aby nie płacić 11,99zł?
    > co z póxniejszymi wpłatami w placówkach PKO BP?

    SWIFT to siec miedzynarodowa - tylko jak tą drogą walutę z zagranicy
    dostaniesz i przelicza ci ja na zlotowki i zaksiegouja na Inteligo to
    zaplacisz
    za odbior przelewowo nadawanych ELIXIRem nic nie placisz - a o to ci pewnie
    chodzilo
    *** blad ***

  • 4. Data: 2003-05-20 13:42:11
    Temat: Odp: swift
    Od: "Falka" <f...@g...pl>

    Użytkownik blad <b...@W...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:badaj2$kmm$...@n...news.tpi.pl...
> [...]
    > zaplacisz
    > za odbior przelewowo nadawanych ELIXIRem nic nie placisz - a o to ci

    dzięki --dokładnie o to mi chodziło :-)
    Ela