  • 1. Data: 2003-05-20 13:50:57
    Temat: Pytanie dotyczące kredytu samochodowego
    Od: "Yossar" <a...@w...pl>

    Witam szanownych grupowiczów

    Chciałbym wziąć kredyt samochodowy.
    Od 1 lipca będę zatrudniony na umowę o pracę (nie wiem jeszcze czy na czas
    nieokreślony czy na terminową lecz jeżeli na terminową to będzie to zapewne
    okres jednego roku.) Obecnie mam 20 lat i jestem studentem zaocznym (być
    może zmienię studia na dzienne), mam też nieuregulowany stosunek do służby
    wojskowej. Moje zarobki będą się kształtowały w granicach 1200 / 1500
    zł.przed opodatkowaniem.
    Dodam, że chciałbym kupić samochód za cenę ok. 9000
    i byłbym w stanie wpłacić ok. 40% jego wartości na początku. Cy mógłbym
    uzyskać taką pożyczkę i gdzie było by to najprostsze? Ten kredyt
    traktowałbym także jako budowanie swojej wiarygodności i wstęp do
    ewentualnych większych kredytów w przyszłości.

    Dziekuję za pomoc

    --
    Kacper

  • 2. Data: 2003-05-20 15:28:34
    Temat: Re: Pytanie dotyczące kredytu samochodowego
    Od: "Bob" <b...@p...pl>

> [...]
    > traktowałbym także jako budowanie swojej wiarygodności i wstęp do
    > ewentualnych większych kredytów w przyszłości.

    w banku bedziesz ciezko, wymagaja z reguly min. zatrudnienia od 3 miesiecy
    i umowy na czas nieokreslony, a jezeli okreslony to okres kredytowania nie
    bedzie mogl byc dluzszy
    niz umowa o prace, poza tym zarobkow nie bedziesz mial rewelacyjnych

    dla wiekszosci bankow nie bedziesz posiadal zdolnosci kredytowej
    do tego jeszcze pozostaje kwestia wojska, jezeli mas nieuregulowany stosunek
    to o kredycie mozesz praktycznie zapomniec

    --
    pozdrawiam
    Bob

    GG:32360