  • 21. Data: 2002-02-28 14:49:55
    Temat: Re: Śmierc właściciela rachunku
    Od: "Syriusz" <s...@i...net.pl>

    > Inna sytuacja: Mam kilka kont bankowych z średnimi pieniędzmi, o których
    nie
    > wie moja żona. Pewnego pięknego dnia wyciągam nogi w kalendarz. Żona nie
    > wyciąga pieniędzy, bo nie wie skąd - a czy bank jakoś się może dowiedzieć

    A co z debetem na koncie? Z tego co pamietam to przy podpisywaniu umowy o
    kredyt w ROR w Pekao SA nie brałem zyrantów. Więc nie spłacone zadłużenie
    obciązy spadkobierców? A jesli nie wiedzieli o "lewym" koncie to niezly
    spadek im zostanie.

    Tomek
    ---
    www.kov.prv.pl

  • 22. Data: 2002-02-28 15:36:16
    Od: "MichalL" <m...@n...isn.pl>

    Użytkownik "Syriusz" <s...@i...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > kredyt w ROR w Pekao SA nie brałem zyrantów. Więc nie spłacone zadłużenie
    > obciązy spadkobierców? A jesli nie wiedzieli o "lewym" koncie to niezly

    To zalezy od tego, jak przejmujesz spadek. Moze byc tak i owszem, ze razem z
    debetem który trzeba wtedy splacac.
    Szczegoly - prawo spadkowe.

    MichalL