  • 1. Data: 2002-02-27 06:56:59
    Temat: Citibank online ?
    Od: Grzegorz Bakula <g...@p...com>

    Czy lezy teraz i czy cos sie zmienilo od czasow Citidirect ?

    Pozdrowienia,
    Grzegorz

  • 2. Data: 2002-02-27 09:22:45
    Temat: Re: Citibank online ?
    Od: Sebastian Ujma <s...@c...pl>

    mnie dziala non-stop,
    nic sie chyba nie zmienilo oprocz IPINu
    S.

  • 3. Data: 2002-02-27 09:32:51
    Temat: Odp: Citibank online ?
    Od: "PIO" <v...@p...onet.pl>

    swoją drogą ciekawe dlaczego nie mogą wprowadzic standardowego logowania
    (login, hasło).

    ten obecny sposób chyba równa do tępych amerykanów co potrafią zapamiętać
    tylko PIN 4-cyfrowy lub w ostateczności większy (ale stawiam dolary do
    orzeszków że min. 75% użytkowników ma 4-cyfrowy).

    BTW. czy innym przy każdym logowaniu też ciągle pojawia sie regulamin?

    Użytkownik Sebastian Ujma <s...@c...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@c...pl...

  • 4. Data: 2002-02-27 09:43:27
    Od: Grzegorz Bakula <g...@p...com>

    Sebastian Ujma wrote:

    > mnie dziala non-stop,
    > nic sie chyba nie zmienilo oprocz IPINu

    OK, dzieki

  • 5. Data: 2002-02-27 10:08:54
    Od: "Mariusz \"Jaszyn\" Łukasz" <f...@t...spamerze.org>

    PIO napisał(a) w wiadomości: ...
> [...]
    >tylko PIN 4-cyfrowy lub w ostateczności większy (ale stawiam dolary do
    >orzeszków że min. 75% użytkowników ma 4-cyfrowy).

    No to na szczęście ja jestem w grupie tych 25% ;-))

    >BTW. czy innym przy każdym logowaniu też ciągle pojawia sie regulamin?

    Tak. Jest to meczące, ale taki wymóg prawa no i przede wszystkim
    zabezpieczenie dla banku w razie reklamacji, że klient wiedział np. o
    zabezpieczeniach transakcji internetowych lub odpowiedzialności za
    udostępnienie i-pinu osobom trzecim .

    --
    ____________________________________ _ _ ___ ______ __ _ _
    Pozdrawiam, Mariusz "Jaszyn" Łukasz | | /_\ / __||_ /\ \ / /| \| |

  • 6. Data: 2002-02-27 10:23:44
    Od: "PIO" <v...@p...onet.pl>

    Troche to pokrecone . powinni to uwzglednić w normalnej umowie o otwarciu
    konta. Zresztą ja mam ciągle starą jeszcze z handlobanku - a tam nie bylo
    potwierdzania regulaminu.

    Użytkownik Mariusz "Jaszyn" Łukasz <f...@t...spamerze.org> w wiadomości do
    grup dyskusyjnych napisał:a5iatq$rq8$...@s...atcom.net.pl...

  • 7. Data: 2002-02-27 10:26:39
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    Widocznie im sie kalkuluje, moze wlaman jest na tyle malo, ze nie oplaca sie
    wkladac milionow dolarow w zabezpieczenia systemu. Faktem jest ze (u nich)
    po pierwsze prostota obsugi ! A w razie czego kase zwracaja...

    Nie wystarczy wprowadzic uzytkownika...do szybszego logowania.
    pzd

  • 8. Data: 2002-02-27 10:29:23
    Od: "PIO" <v...@p...onet.pl>

    Użytkownik Witek <w...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a5ic8o$l90$...@n...tpi.pl...
> [...]
    > wkladac milionow dolarow w zabezpieczenia systemu. Faktem jest ze (u nich)
    > po pierwsze prostota obsugi ! A w razie czego kase zwracaja...

    Wątpię czy są to jakieś koszty. Taki sposób logowania istnieje w internecie
    od początku.

    > Nie wystarczy wprowadzic uzytkownika...do szybszego logowania.
    > pzd

    nie jest to dla mnie aż tak istotne bo nie jest to moje podstawowe konto.
    Próbowalem raz z tym użytkownikiem i NIC. Chyba spróbuje jeszcze raz. THX

  • 9. Data: 2002-02-27 10:41:06
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    > Wątpię czy są to jakieś koszty.
    Tak sama zmiana loginu, to chyba nie jest filozofia, ale autoryzacje (token,
    hasla) to chyba maja pare zer !

    > Taki sposób logowania istnieje w internecie
    > od początku.
    Wlasnie. Nie budowali nowego systemu, tylko przeniesli do Singapuru...
    pzd

  • 10. Data: 2002-02-27 10:43:00
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    > nie jest to dla mnie aż tak istotne bo nie jest to moje podstawowe konto.
    > Próbowalem raz z tym użytkownikiem i NIC. Chyba spróbuje jeszcze raz. THX
    Moje tez nie. Ale moze dam im szanse i nie bede na razie likwidowal konta.