  • 1. Data: 2002-02-27 07:02:51
    Temat: Kpiny w BSKOnline
    Od: Jarek Palka <j...@i...KILLSPAM.pl>

    Nie wiem, czy zauważyliście, że historia transakcji w BSKOnline kończy się
    na 2001-10-29 !!!
    Czyli, że dostępne są TYLKO 4 MIESIĄCE historii konta !!!
    A gdzie reszta ????!!!
    W BSKOnline działam już prawie rok, konto mam już ponad 4 lata, a teraz za
    te wszystkie haracze, które zdzierają z klientów mogę sobie pooglądać tylko
    4 miesiące ???? Nie stać takiego banku na dodatkowy STORAGE ? Oszczędzają
    dyski ????
    W mBanku widzę całą historię od początku istnienia (1.5 roku).
    I co teraz mam robić, przeglądać papierowe wyciągi ?????
    Zaczyna mnie wkurzać ten BSKnibyOnline, czarę goryczy przelewa ciągłe
    pytanie się o hasło przy głupich operacjach np. przy wychodzeniu z systemu.
    Śmiechu warte. A już zupełną paranoją jest to, żeby wysłać pocztę z poziomu
    BSKOnline do banku to nie dość, że trzeba podać HASŁO, ale system wymaga
    jeszcze podania KLUCZA TRANSAKCYJNEGO !!!
    A cóż za super tajną transakcją jest wysłanie poczty do banku ?!

    PS. Mam nadzieję, że nie jestem osamotniony i może ktoś w BSK pójdzie po
    rozum tam gdzie go dają ...

    Yareck z macierzystego miasta BSKOffline

    ________
    Jaroslaw Palka <j...@i...KILLSPAM.pl>
    Katowice POLAND <Remove KILLSPAM from address >

  • 2. Data: 2002-02-27 10:56:25
    Temat: Re: Kpiny w BSKOnline
    Od: "Robal" <r...@s...com.pl>

    > Nie wiem, czy zauważyliście, że historia transakcji w BSKOnline kończy się
    > na 2001-10-29 !!!

    Zauważyłem. Właśnie ostatnio chciałem coś sprawdzić i .... brak mi słów.
    Ręce opadają.

    Pozdrawiam.
    Adam.

  • 3. Data: 2002-02-27 11:06:53
    Od: <e...@p...onet.pl>

    > Ręce opadają.

    Faktycznie, opadają. Ja wczoraj usiłując wysłać przelew
    straciłem 40 min (modemem)
    bo kazdorazowe wywołanie hasła lub klucza transakcyjnego
    powodowało ok. 5-cio minutową komunikację z serwerem
    to zakrawa na robiienie sobie kpin

    o ileż prostszym jest wysłanie komunikatu, że serwer jest
    przeciążony (bo cała obsada informatyków na nim siedzi - dosłownie)
    a tak to ja nie wiem czy wisi mój komp czy też po tamtej stronie
    zrobił się zator

  • 4. Data: 2002-02-27 11:50:45
    Od: "gont" <g...@b...gnet.pl>

    Użytkownik "Jarek Palka" <j...@i...KILLSPAM.pl> napisał:

    > Nie wiem, czy zauważyliście, że historia transakcji w BSKOnline kończy się
    > na 2001-10-29 !!!
    > Czyli, że dostępne są TYLKO 4 MIESIĄCE historii konta !!!
    > A gdzie reszta ????!!!

    O ile dobrze pamiętam to w WBK24 historia jest tylko 3 miesiące w tył.
    Wieć i tam masz o miesiąc lepiej niż ja :)

    --
    gonT

  • 5. Data: 2002-02-27 12:01:06
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    > O ile dobrze pamiętam to w WBK24 historia jest tylko 3 miesiące w tył.
    > Wieć i tam masz o miesiąc lepiej niż ja :)

    w BPH tez jest 3 miesiace

  • 6. Data: 2002-02-27 16:32:28
    Od: "Marek Budkiewicz" <f...@p...pl>

    Kpiną jest fakt że po ostatniej modernizacji serwisu obcięto jego
    funkcjonalność tzn wycięto możliwość ubiegania się o karty VE credit i VC
    Charge oraz wszystkie kredyty dla klientów ind.

    Marek B.

  • 7. Data: 2002-02-27 17:15:20
    Od: <m...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Marek B.
    > Podzielam wszyskie zastrzeżenia poprzedników.Obecny stan BSK Online jest
    kompromitujący.Ponieważ ryba zazwyczaj psuje się od głowy przypuszczam ze
    pozbyto sie ludzi kompetentnych i do Polski przybyli specjaliści-informatycy
    piątego garnituru z Holandii.Biada nam!!!!
    pozdrawiam
    mkzk