eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiSmartfon LG K8 LTE za wyrobienie karty kredytowej Citibank › Re: Smartfon LG K8 LTE za wyrobienie karty kredytowej Citibank
  • Data: 2017-01-09 12:31:09
    Temat: Re: Smartfon LG K8 LTE za wyrobienie karty kredytowej Citibank
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-01-09 o 02:00, janek z pola pisze:
    > Zatem możesz spokojnie zająć swoje miejsce na marginesie społeczeństwa.

    Mam hipotekę i nie mam dodatkowej zdolności chyba że 2 ha łąki na tego
    rolnika. Tak jestem marginesem :-)

    Żeby wydać 1000/mies. musiałbym pozmieniać sposób płacenia rachunków
    albo wymyślić dodatkowe wydatki :-) (czas to pieniądz)
    A gdym był bogatszy to nie zawracałbym sobie głowy zachodem przy zarobku
    300 zł.
    Dla kogo te oferty? Dla nawiedzonych nowoczesnych lemingów co nie
    potrafią liczyć? :-)