eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiSmartfon LG K8 LTE za wyrobienie karty kredytowej Citibank › Re: Smartfon LG K8 LTE za wyrobienie karty kredytowej Citibank
  • Data: 2017-01-09 13:46:15
    Temat: Re: Smartfon LG K8 LTE za wyrobienie karty kredytowej Citibank
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zapewne dla tych, co nie potrafią liczyć, i potem się na KK będą zadłużać, czy to
    zakupami czy "gotówką z limitu karty" ;>
    A dla umiejących liczyć - to dla takich, którzy bez problemu spełnią warunki. Jakby
    żona nie była na wychowawczym, to byśmy dla niej simplicity wzięli, 3k w 3 miesiące
    kartą wyda, jakby to miało być w miesiąć to by nie dało rady.
    Mam nadzieję, że te promocje nie skończą się akurat wtedy, gdy do pracy wróci...
    Zaś co do wartości nagrody - to już nie czasy tłustych wiśni.
    Kiedyś za otwarcie citi priority dawali ipada mini, teraz można 300zł dostać, ale
    trzeba zdeponować 30k.
    A taki telefon może się przydać jako tablet, jak ktoś nie ma - jedynie problem z
    aero2, bo potrzebny nano-sim - bo do dzwonienia dla mnie sensu nie ma, codziennie
    ładowanie jest bez sensu.