eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiSmartfon LG K8 LTE za wyrobienie karty kredytowej Citibank › Re: Smartfon LG K8 LTE za wyrobienie karty kredytowej Citibank
  • Data: 2017-01-09 17:56:19
    Temat: Re: Smartfon LG K8 LTE za wyrobienie karty kredytowej Citibank
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hmm, szukasz logiki w marketingu banków, czy też citka w szczególności ?
    Nie wróżę powodzenia ;>
    Też się dziwię promowaniu KK simplicity, ta karta jest przecież promocją samą w sobie
    - ale to już ich sprawa.
    Po sobie wiem, że wzięcie KK zachęca do przyjrzenia się pozostałej ofercie banku.
    Kredytu (innego niż w KK, i to tylko taki, na którego spłacenie mam pieniądze w
    momencie płatności) nie wezmę, więc tu się mną nie da mierzyć, ale w końcu do konta
    mnie przekonali - tzn. do próby, bo próba pokazała, że bank jest jednak niepoważny ;>