  • 31. Data: 2005-04-08 15:05:48
    Temat: Re: Skąd US wie gdzie mam konto?
    Od: "parrot" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jacek23" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:d35vae$b48$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Czyli co jesli pracowalem i pracuje sobie no i mam osczednosci jakies
    > prawda?....jeden rachunek bankowy, to co nie moge sobie codzinnie wplacac
    > wyplacac powiedzmy 100000zl?....a dlaczego?...bo mi sie tak podoba....sa
    > moje oszczednosci i sobie je wyplacam i placam....i z tego dlaczego tak
    > robie musze sie tlumaczyc w US?
    > Pozdrawiam

    Ależ możesz. US natomiast ma prawo zapytac, skad te oszczednosci? Dlatego
    ludzie, ktorzy wygrali w Totka otrzymuja specjalne zaświadczenie :)

    Jesli oszczednosci pochodza z legalnych zrodel (nie z handlu bronia lub
    narkotykami), to mozesz robic, co chcesz. Co nie zmienia faktu, ze przy
    kazdej takiej transakcji pojdzie raport do GIIF. To, czy sie toba
    zainteresuja zalezy od tego, czy beda podejrzewac, ze masz co cos na
    sumieniu, czy nie.

    Pozdrawiam
    parrot

  • 32. Data: 2005-04-09 14:43:19
    Od: "CzeslawEm." <n...@d...slp.peel>

    In article <42567131$1@news.vogel.pl>, JerzyR wrote:

    > sam zglaszasz na druku nip-1?

    DziennikUstaw_218_2002_poz_1835

    ROZPORZADZENIE RADY MINISTRÓW

    z dnia 10 grudnia 2002 r.

    w sprawie sposobu, zakresu i terminów wykonywania przez rezydentów
    dokonujących obrotu dewizowego z zagranicą obowiązków przekazywania
    Narodowemu Bankowi Polskiemu danych w zakresie niezbędnym do
    sporządzania bilansu płatniczego oraz bilansów należności i zobowiązań
    zagranicznych państwa.

    --

    czeslawATdemonDOTslpDOTpl

  • 33. Data: 2005-04-09 18:28:30
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Sebol napisał(a):
    > i jasny - bank nie odpowie na żadne pismo czy zapytanie US.

    żadne?

    KG

  • 34. Data: 2005-04-09 19:26:19
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    > Ależ możesz. US natomiast ma prawo zapytac, skad te oszczednosci? Dlatego
    > ludzie, ktorzy wygrali w Totka otrzymuja specjalne zaświadczenie :)

    Czyli rozumiem ze wcale nie musi spytac (pewnie przez US zgodny z moim
    miejscem zamieszkania) jesli te transakcje nie wydadza mu sie
    podejrzane?...ciekawe czym sie kieruja...moze wiekiem.....Dzwonilem nawet do
    banku i powiedzieli ze nawet lokaty zakladane podlegaja takiemu zgloszeniu ,
    naprzykalad taka lokata 100000 zl podlega.

    --
    j...@p...pl
    gg: 207344

  • 35. Data: 2005-04-09 21:51:00
    Od: Varg <v...@p...megapolis_invert>

    kam <X#k...@w...pl#X> wrote:
    > żadne?

    A właśnie jak to jest z wszelkimi mandatami itp. Czy US może sobie ot
    tak skontaktować się z bankiem, zażądać zablokowania środków czy jak to
    się tam odbywa bez żadnego komorniczego wezwania, wyroku sądowego czy
    czego tam potrzeba?

    NP: Arckanum - "Kampen"

    --
    A reason to die
    No remission of sins commited

  • 36. Data: 2005-04-09 21:52:50
    Od: Varg <v...@p...megapolis_invert>

    "Jacek23" <j...@p...pl> wrote:
> [...]
    > banku i powiedzieli ze nawet lokaty zakladane podlegaja takiemu zgloszeniu ,
    > naprzykalad taka lokata 100000 zl podlega.

    To dziwne... Lokata chyba nie jest tak do końca transferem funduszy na
    inne konto... A jak już to w obrębie tego samego banku na jakieś
    subkonto którego "właściecielem" jest ta sama osoba ;))

    NP: Arckanum - "Kampen"

    --
    Take me...
    Can't you feel the call?

  • 37. Data: 2005-04-10 07:04:31
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Varg napisał(a):
> [...]
    > tak skontaktować się z bankiem, zażądać zablokowania środków czy jak to
    > się tam odbywa bez żadnego komorniczego wezwania, wyroku sądowego czy

    "wyrokiem" jest mandat

    KG

  • 38. Data: 2005-04-10 14:52:19
    Od: "basia" <s...@o...pl>

    To, czy sie toba zainteresuja zalezy od tego, czy beda podejrzewac, ze masz co
    cos na sumieniu, czy nie.

    A co mi grozi jezeli nie mam "papierków" na wszystkie oszczednosci bo np
    pracowałam na czarno(ale nic wspólnego z narkotykami czy bronia), o co nie
    trudno w III RP?

  • 39. Data: 2005-04-10 15:00:08
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Varg napisał(a):

> [...]
    > tak skontaktować się z bankiem, zażądać zablokowania środków czy jak to
    > się tam odbywa bez żadnego komorniczego wezwania, wyroku sądowego czy

    Bez kwitów z US nakazującyh spłatę nic nie może i przeważnie nie
    blokuje. US kontaktuje się z Tobą i wyznacza termin kiedy masz się u
    nich stawić i jaką kwotę przygotować do zapłaty (wysokośćć
    mandatu+koszty egzekucyjne). Jeśli nie przyjedziesz, olejesz wezwanie,
    raz, drugi to w końcu mogą sobie tę kwotę ściągnąć z rachunku.

    K.

  • 40. Data: 2005-04-10 15:03:30
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik basia napisał:

    > A co mi grozi jezeli nie mam "papierków" na wszystkie oszczednosci bo np
    > pracowałam na czarno(ale nic wspólnego z narkotykami czy bronia), o co nie
    > trudno w III RP?

    Powinnas zaplacic podatek od nieudokumentowanych przychodow. Kiedys to
    chyba bylo 70% teraz nie wiem.

    Bartol