  • Data: 2017-06-09 20:55:21
    Temat: Re: SimplyCity jednak nie dla mnie :(
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:ohepgj$8me$1$P...@n...chmurka.ne
    t...
    >1. Poszedłem do oddziału wypytać, czy faktycznie będę musiał z
    >centrali firmy załatwiać wyciągi z konta za 3 miesiące. Wyszło na to,
    >że skoro jest nas aż 6 wspólników to zapewne wysyłamy sobie jakieś
    >wynagrodzenia i to powinno wystarczyć. Tylko dlatego wykonałem
    >kolejne punkty.

    Skoro jest was 6 wspolnikow, to zapewne macie wszyscy wglad w firmowe
    konto ?
    Aczkolwiek wyslanie wyciagu dalej ... wypadaloby spytac wspolnikow o
    zgode.

    >3. Jak zadzwonili to w rozmowie wyszło, że chyba faktycznie PITy +
    >przelewy wynagrodzenia + przelewy do ZUS powinny wystarczyć.
    >5. Dziś zadzwonili, że wszystko do nich dotarło (włącznie ze skanem
    >dowodu), ale komuś tam brakuje wyciągów z 3 ostatnich miesięcy z
    >konta firmy i z mojego konta :). Alternatywą jest załatwianie
    >zaświadczeń z US i ZUS.

    A nie wystarczyl im wyciag z 3 miesiecy tylko twojego konta ?
    Skoro tam wplywa cos, co mozna nazwac "wynagrodzeniem".

    >Od zawsze podejrzewałem, że nie jestem kompatybilny z SimplyCiti.
    >Udało mi się to potwierdzić :)

    A zaswiadczen z US i ZUS nie zalawia sie teraz milo, szybko i
    przyjemnie ?

    J.