  • 1. Data: 2002-02-06 22:08:17
    Temat: Serwis SMS w BZWBK
    Od: "BahTEZ" <a...@a...net.pl>

    Witam,

    chcialbym sie dowiedziec jak mozna sprawdzic stan konta za pomoca smsa w
    BZWBK. Mam konto student, przy czym dostep do konta prez net i smsa mam juz
    aktywowany, chodzi mi o to, co wyslac i pod jaki numer zeby otrzymac smsa ze
    stanem konta.

    Pozdrawiam,
    Bartek Erlichowski

  • 2. Data: 2002-02-06 22:14:23
    Temat: Re: Serwis SMS w BZWBK
    Od: "Grzes" <p...@k...net.pl.spam>

    Aby otrzymać saldo wysyłasz:
    NIK spacja PIN spacja kod_usługi np. 12345678 1234 S
    Inne kody usługi masz w przewodniku który dostałeś, np. o ile pamietam to H1
    to historia rachunku
    takiego SMS wysyłasz na numer 2424

    wszystko jest bardzo dokładnie opisane w przewodniku, wystarczy poczytać

    Grześ

  • 3. Data: 2002-02-06 22:19:40
    Od: "BahTEZ" <a...@a...net.pl>

    W takim razie pojde sobie jutro do banku po przewodnik bo z pinem dostalem
    tylko regulamin, przewodnika zas nie, w kazdym razie dzieki za informacje.

    Bartek Erlichowski

  • 4. Data: 2002-02-06 22:23:10
    Od: "Grzes" <p...@k...net.pl.spam>

    upomnij się o to, przewodnik ma ok. 50 stron i są w nim opisane wszystkie
    usługi bankowości elektronicznej BZWBK

  • 5. Data: 2002-02-06 22:24:33
    Od: "BahTEZ" <a...@a...net.pl>

    Thnx ;]]

  • 6. Data: 2002-02-07 14:36:24
    Od: "JZ" <j...@p...onet.pl>

    nie musisz iść do oddziału, zajrzyj turaj
    http://www.bzwbk.pl/u235/navi/191475

  • 7. Data: 2002-02-07 21:49:48
    Od: "BahTEZ" <a...@a...net.pl>

    extra, dzieki ;]]