  • 1. Data: 2002-02-06 21:14:14
    Temat: przelew w PeKaO SA
    Od: "Mariusz" <m...@p...com>

    Czy mogę złożyć w oddziale PeKaO SA (innym niż ten, w którym mam eurokonto)
    polecenie przelewu - u dysponentki, a nie w kasie? I czy to będzie
    kosztowało 3 zł? A może w oddziale to tylko przez wypłatę/wpłatę ?

    Pzdr
    Mariusz

  • 2. Data: 2002-02-07 08:07:29
    Temat: Re: przelew w PeKaO SA
    Od: "MP" <t...@t...pl>

    Użytkownik "Mariusz" <m...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > polecenie przelewu - u dysponentki, a nie w kasie? I czy to będzie
    > kosztowało 3 zł? A może w oddziale to tylko przez wypłatę/wpłatę ?

    Możesz, ale jeśli będzie to przelew na rachunek firmowy w PEKAO albo
    obcy, to i w kasie i u dysponenta zapłacisz 3 złote.

  • 3. Data: 2002-02-07 18:40:34
    Od: "stempelek" <s...@p...onet.pl>

    Podobno można ale ten oddział prześle taką dyspozycję do Twojego oddziału i
    dopiero on wykona przelew. Kiedyś tak na 100% było (robiłem to - bo nie było
    innego wyjścia).

    stempelek
    --------------------------------
    http://www.obligacje.prv.pl
    s...@p...onet.pl
    gg: 503704

    --------------------------------

  • 4. Data: 2002-02-08 12:38:04
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    stempelek <s...@p...onet.pl> wrote:
    > Podobno można ale ten oddział prześle taką dyspozycję do Twojego oddziału i
    > dopiero on wykona przelew. Kiedyś tak na 100% było (robiłem to - bo nie było
    > innego wyjścia).

    To zależy jaki oddział. Jeżeli szokowy, czyli był w Pekao przed
    połączeniem, to bez problemu on-line, jeżeli nie, to tak jak opisałeś.

    --
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313