  • 1. Data: 2003-09-08 08:01:12
    Temat: Ściganie czołówki
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Bankowość internetowa rozwija się w Polsce bardzo szybko
    http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_030908/e
    konomia/ekonomia_a_13.html

    (lokalne swieto lasu ;)

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 2. Data: 2003-09-08 11:58:45
    Temat: Re: Ściganie czołówki
    Od: "Robert Kondraciuk" <m...@U...pl>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" napisał w wiadomości
    > Bankowość internetowa rozwija się w Polsce bardzo szybko

    http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_030908/e
    konomia/ekonomia_a_13.ht
    ml

    Fajny artykuł. Nie rozumiem tylko jednego zdania:

    "Ważny nie tylko dla banków problem właściwego
    prognozowania liczby kont internetowych jest trudny do
    rozwiązania od roku 1998, kiedy to po raz pierwszy
    w Polsce BGK udostępnił rachunki obsługiwane
    przez Internet.(...)"

    ps. w trakcie czytania pomyślałem sobie, że na ten temat
    również dużo do powiedzenia mógłby mieć Amra,
    i że pewnie wytknie autorowi jakieś błędy :-))

    ______
    Robert

  • 3. Data: 2003-09-08 12:54:48
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Robert Kondraciuk wrote:
> [...]
    > rozwiązania od roku 1998, kiedy to po raz pierwszy
    > w Polsce BGK udostępnił rachunki obsługiwane

    Pierwszy "wirtualny oddział" w Polsce a zarazem w Europie Środkowej otworzył
    14 października 1998 roku Powszechny Bank Gospodarczy S.A. w Łodzi, (...) W
    swoich założeniach miał on obsługiwać klientów indywidualnych i małe firmy,
    aby w ciągu dwóch, trzech lat zdobyć 150 tysięcy rachunków.

    (wszyscy pamietamy ile Pekao SA mialo klientow?)

    I na dokladke:

    "(...) przykładem są słowa prezes Pekao SA, która stwierdziła, że rynek
    bankowości internetowej jest płytki ze względu na ograniczoną skalę
    potencjalnych użytkowników w stosunku do koniecznych nakładów finansowych,
    które musi ponosić bank, a więc znacznie odłożony w czasie potencjalny zysk"

    Slowa wypowiedziane pod koniec 2000 roku....

    > ps. w trakcie czytania pomyślałem sobie, że na ten temat
    > również dużo do powiedzenia mógłby mieć Amra,
    > i że pewnie wytknie autorowi jakieś błędy :-))

    A gdzie tam :)
    P.S. Swieto lasu trwa - ponoc bylo rano w TVN24 w przegladzie prasy czy cos
    :)

  • 4. Data: 2003-09-08 14:36:06
    Od: "blad" <b...@W...pl>

> [...]
    otworzył
    > 14 października 1998 roku Powszechny Bank Gospodarczy S.A. w Łodzi,

    to kto w rzepie przekrecil nazwe banku i wprowadził zamęt?
    *** blad ***

  • 5. Data: 2003-09-08 14:52:17
    Od: "jo44" <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    Popatrzmy, co tu: Michał 'Amra' Macierzyński naskrobal:
    > Bankowość internetowa rozwija się w Polsce bardzo szybko

    http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_030908/e
    konomia/ekonomia_a_13.html

    > (lokalne swieto lasu ;)

    No gratulacje, Panie Magistrze, gratulacje!!

  • 6. Data: 2003-09-08 17:25:02
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    blad wrote:
    > to kto w rzepie przekrecil nazwe banku i wprowadził zamęt?

    Bez bicia sie przyznam ze ja.....

  • 7. Data: 2003-09-08 18:25:35
    Od: Jarosław Lech <j...@a...net.pl>

    napisał w wiadomości news:bjhu7a$sj9$1@news.onet.pl...

> [...]
    firmy,
    > aby w ciągu dwóch, trzech lat zdobyć 150 tysięcy rachunków.

    A ja, nie chwaląc się, albo - niech tam - chwaląc, mam (jeden z)
    najstarszy(ch) rachunek intenetowy. Umowa z dnia 14-10-1998 r. (Boże,
    toż to jeszcze dwudziesty wiek! :-) ), numer w kolejce: 63 :-) Pewnie
    dlatego, że niewielu takich dinozaurów (po kolejnej serii ucieczek, jaka
    miała miejsce swego czasu) jak ja pozostało jeszcze w banku (nie
    zdziwiłbym się, gdybym był ostatni z pierwszej setki lub z umową z dnia
    otwarcia Oddziału Elektronicznego), jakiś czas temu zaproponowano mi
    przekształcenie EK WWW w rachunek "o standardzie VIP" (z opłatami jak za
    "zwykłe" EK WWW).
    Ale moje dni w tym banku i tak są już policzone. Każdego da się
    wygonić, konstruując odpowiednią TOiP.

    --
    Lejak

    j...@a...net.pl