  • 1. Data: 2003-09-07 18:39:56
    Temat: Karta chipowa Kredyt Banku
    Od: "Karol Żwiruk" <p...@k...net>

    Kredyt Bank jako pierwszy w naszym kraju wprowadził chipowe karty kredytowe.
    Także inne banki zapowiadają, że wkrótce wprowadzą podobne produkty.
    Największą zaletą kart chipowych jest zwiększone ich bezpieczeństwo.
    Zastąpienie paska magnetycznego procesorem czyni kartę prawie niemożliwą do
    skopiowania, a to właśnie kopiowanie kart, nazwane skimming, jest obecnie
    największym źródłem oszustw związanych z kartami płatniczymi. Dodatkowo nowe
    terminale, przeznaczone dla kart chipowych, są skonstruowane w ten sposób by
    klient samodzielnie wprowadzał kartę do czytnika bez pośrednictwa
    sprzedawcy.
    Więcej o karcie Kredyt Banku:
    http://www.kartyonline.net/art_33.html

    Zachęcam do lektury i dyskusji.
    --
    Karol Żwiruk
    Świat Kart: http://kartyonline.net

  • 2. Data: 2003-10-10 15:25:02
    Temat: Re: Karta chipowa Kredyt Banku
    Od: "Leonardo" <r...@i...pl>

    Karty chipowe moga sluzyc jako bilety elektroniczne albo jako cyfrowe
    dokumenty tożsamości. Proszę o podanie innych przykładów odnosnie
    wykorzystywania tych kart.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 3. Data: 2003-10-11 10:32:38
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Fri, 10 Oct 2003 17:25:02 +0200, "Leonardo" <r...@i...pl>
    wrote:

    >Karty chipowe moga sluzyc jako bilety elektroniczne albo jako cyfrowe
    >dokumenty tożsamości. Proszę o podanie innych przykładów odnosnie
    >wykorzystywania tych kart.

    kryptografia i wszędzie, gdzie jest potrzeba przenoszenia
    zabezpieczonych danych o niedużej objętości (od paruset bajtów do
    kilkudziesięciu KB)

    --
    Jarek Andrzejewski