    From: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Ściganie czołówki
    Date: Mon, 8 Sep 2003 14:54:48 +0200
    Sender: m...@p...onet.pl@chello062179021013.chello.pl

    Robert Kondraciuk wrote:
    > "Ważny nie tylko dla banków problem właściwego
    > prognozowania liczby kont internetowych jest trudny do
    > rozwiązania od roku 1998, kiedy to po raz pierwszy
    > w Polsce BGK udostępnił rachunki obsługiwane
    > przez Internet.(...)"

    Pierwszy "wirtualny oddział" w Polsce a zarazem w Europie Środkowej otworzył
    14 października 1998 roku Powszechny Bank Gospodarczy S.A. w Łodzi, (...) W
    swoich założeniach miał on obsługiwać klientów indywidualnych i małe firmy,
    aby w ciągu dwóch, trzech lat zdobyć 150 tysięcy rachunków.

    (wszyscy pamietamy ile Pekao SA mialo klientow?)

    I na dokladke:

    "(...) przykładem są słowa prezes Pekao SA, która stwierdziła, że rynek
    bankowości internetowej jest płytki ze względu na ograniczoną skalę
    potencjalnych użytkowników w stosunku do koniecznych nakładów finansowych,
    które musi ponosić bank, a więc znacznie odłożony w czasie potencjalny zysk"

    Slowa wypowiedziane pod koniec 2000 roku....

    > ps. w trakcie czytania pomyślałem sobie, że na ten temat
    > również dużo do powiedzenia mógłby mieć Amra,
    > i że pewnie wytknie autorowi jakieś błędy :-))

    A gdzie tam :)
    P.S. Swieto lasu trwa - ponoc bylo rano w TVN24 w przegladzie prasy czy cos
    :)

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci