  • Data: 2016-09-08 11:00:23
    Temat: Re: SKOKi rajem dla dłużników (czyli rezerwat przepisów jak za rządów PO)
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) pisze:

    > Nie. CO najwyżej za ślamazarność.

    > Nie. Tylko nie widać racjonalnych powodów aby różnicować tu banki i
    > SKOKi, co właśnie zrobiono.
    > KJ

    Jak to ma być przez pierwsze kilka lat (<3) działania tej procedury to
    _może_ to ma jakiś tam sens "nie polityczny" [przetrenowanie "na większych"]
    i jakoś tam to ujdzie. Jeśli i ta "nierówność" miałaby zostać na bardzo
    długo to jakie są szansę PiS na pobicie świeżutkiego rekordu 2 kadencji PO?

    Ja i mój brat jesteśmy przeciw kuzynowi, ale my trzej stoimy razem
    przeciw reszcie świata. (Przysłowie afgańskie)