  • Data: 2016-09-08 16:21:21
    Temat: Re: SKOKi rajem dla dłużników
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:nqro87$jli$...@n...chmurka.net...

    >Już nie pamiętam, czy udało się ustalić kto "lub czasopisma" dopisał?

    Ale tak zupelnie samodzielnie dopisal ?
    Bo nie sledzilem, jakis tam sekretarz komisji pewnie byl, mogl dopisac
    lub skreslic, ale tak samodzielnie, bez podkladki ?
    Czy raczej chodzilo o to, kto taka poprawke zglosil i z czyjej prosby,
    ewentualnie nie zglosil.

    Sporo obrad podkomisji nie ma stenogramu, nawet nie wiem czy nagranie
    ma, ale dopisanie/skreslnie to chyba na wniosek i po glosowaniu ?
    Po czym wszyscy dostali protokol, bylo jeszcze duzo dyskusji,
    glosowanie w Sejmie i Senacie - i ewentualny "blad" moglby ktos
    zauwazyc i sprostowac.

    Za to przedstawiciel wiekszosci mogl zmiane sprzedac, wytlumaczyloby
    sie mniejszosci, ze jakie to ma wady i ze wiekszosc pragnie je
    poprawic ...

    J.