  • Data: 2016-09-08 18:42:00
    Temat: Re: SKOKi rajem dla dłużników
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 8 września 2016 08:58:57 UTC+2 użytkownik Tomasz
    Chmielewski napisał:
> [...]
    skok-u
    >Pisma napisał jak to pismak a Ty sensacje z tego robisz.
    >Komornicy będą mogli po prostu prościej(elektronicznie) zając
    >rachunek w banku, w skokach musza po staremu. Ile tych skoków
    >zostało?- z 20szt? więc >komornik musi wysłać 20listow z prośba o
    >zajęcie ew rachunków.

    Ze 40. A kto za to zaplaci ?

    >Dłużnicy wiele na tym nie ugrają.

    Chyba, ze sie wierzycielowi/komornikowi nie zechce wysylac, liczac, ze
    szansa na odzyskanie niewielka.

    >A tak na marginesie bardzo dobrze ze komornicy mają takie narzedzie.
    >Mam nadzieję że dzięki temu odzyskiwanie długów będzie szybsze,
    >prostsze i tańsze

    Mieli juz od dawna. Cos potanialo ?
    No moze tylko nie mozna juz dluznika dobic kosztami poleconych do
    wszystkich bankow ...

    J.