  • 1. Data: 2005-10-14 10:12:32
    Temat: SKOK kontra Polityka i Wyborcza - 1:0 dla SKOK-u
    Od: "m[...]" <p...@g...pl>

    maja mocne plecy :)

    http://wiadomosci.onet.pl/1179448,11,item.html

    PanTalon

  • 2. Data: 2005-10-14 10:34:24
    Temat: Re: SKOK kontra Polityka i Wyborcza - 1:0 dla SKOK-u
    Od: ".kolina" <a...@s...com>

    Uzytkownik "m[...]" <p...@g...pl> napisal w wiadomosci
    news:dio0bi$de9$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > maja mocne plecy :)
    >
    > http://wiadomosci.onet.pl/1179448,11,item.html
    >
    > PanTalon

    Nie jestem rasista, ale jak patrze jak delikatnie mówiac bardzo zagraniczna
    prasa niszczy SKOKI, jedyny polski sukces w bankowosci to az sie kosa
    otwiera na sztorc.

    jk

  • 3. Data: 2005-10-14 10:43:49
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <a...@s...com> napisal(a):

    > Nie jestem rasista, ale jak patrze jak delikatnie mówiac bardzo zagraniczna
    > prasa niszczy SKOKI, jedyny polski sukces w bankowosci to az sie kosa
    > otwiera na sztorc.

    Widzę, że populistyczni politycy nakładli do główki sianka........

    "Politykę" wydaje spółdzielnia pracowników. Jeśli tam widzisz
    zagranicznych manipulatorów, to polecam długie wakacje na łonie
    przyrody...
    --
    Samotnik

    "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem że na świecie jest
    tylu idiotów." -- Stanisław Lem

  • 4. Data: 2005-10-14 11:18:19
    Od: ".kolina" <a...@s...com>

    > "Politykę" wydaje spółdzielnia pracowników.

    Jeśli jeszcze powiesz że to rdzenni Polacy to padnę z naiwności...

    jk

  • 5. Data: 2005-10-14 11:19:39
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    .kolina wrote:

    > Jeśli jeszcze powiesz że to rdzenni Polacy to padnę z naiwności...

    O - mamy wyborcę Bubla na grupie :-)

    przyszłość/ Woody Allen

  • 6. Data: 2005-10-14 11:51:56
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <a...@s...com> napisal(a):

    > Jeśli jeszcze powiesz że to rdzenni Polacy to padnę z naiwności...

    OK, rozumiem. Tak tak, masz rację - to Żydzi. Wszystko Żydzi. Wszędzie
    Żydzi! I to nie tacy Żydzi, których po prostu dziadek był Żydem. Oni
    wszyscy są na usługach Mossadu i nowojorskiej żydowskiej finansiery, w
    celu zdestabilizowania kraju i zrobienia tu nowej ziemi obiecanej...

    Janina Parandowska == Hanka Goldblum
    Marek Ostrowski == Mosze Apfelbaum
    Jacek Żakowski == Jakub Blumenfeld
    Mariusz Janicki == Dawid Lubelski

    Dedykuję Ci moją sygnaturkę!

  • 7. Data: 2005-10-14 12:38:19
    Od: "ATZ Rzeszow" <atz_rzeszow_SPAMIK@PRECZ_gazeta.pl>

> [...]
    >
    > "Politykę" wydaje spółdzielnia pracowników. Jeśli tam widzisz
    > zagranicznych manipulatorów, to polecam długie wakacje na łonie

    niemniej nie raz pokazali swoje lewackie zapedy...
    jak dla mnie to nie jest opiniotworcze pismo

    GP

  • 8. Data: 2005-10-14 12:45:54
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    ATZ Rzeszow wrote:

    > niemniej nie raz pokazali swoje lewackie zapedy...
    > jak dla mnie to nie jest opiniotworcze pismo

    A od kiedy to śledztwo dziennikarskie jest "opinią" ?

    przyszłość/ Woody Allen

  • 9. Data: 2005-10-14 13:16:54
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    ATZ Rzeszow napisał(a):
    > niemniej nie raz pokazali swoje lewackie zapedy...
    > jak dla mnie to nie jest opiniotworcze pismo
    Aha... czyli rozumiem ze rdzenny Polak jest z natury prawicowy natomiast
    lewackie/lewicowe poglady maja nie-Polacy? Interesujace

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 10. Data: 2005-10-14 14:25:39