  • 1. Data: 2005-10-14 10:54:36
    Temat: Multibank i przegladarka firefox - problem
    Od: "benek" <n...@p...pl>

    Wie moze ktos jak skonfigurowac przegladarke Firefox aby poprawnie
    obslugiwala system transakcyjny a dokldanie nie moge wykonac zlecenia
    przelewu zagranicznego (wyskakuje blad) - dzwonilem na multilinie ale
    dowiedzialem sie ze system ma chodzic na IE i Netszkapie.

    Uzywa ktos moze firefoxa w systemie multibanku ?

    pomóżcie :-/

    pozdr.
    Krzysiek

  • 2. Data: 2005-10-14 11:06:26
    Temat: Re: Multibank i przegladarka firefox - problem
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    benek wrote:
    > Wie moze ktos jak skonfigurowac przegladarke Firefox aby poprawnie
    > obslugiwala system transakcyjny a dokldanie nie moge wykonac zlecenia
    > przelewu zagranicznego (wyskakuje blad) - dzwonilem na multilinie ale

    Jaki błąd ?
    Gdzie, w którym momencei.

    KJ

    --
    Rowery treningowe, siłownie, sprzęt sportowy
    Kontakt JID: k...@j...aster.pl

  • 3. Data: 2005-10-14 11:29:12
    Od: "benek" <n...@p...pl>

    Kamil Jońca wrote:

    > Jaki błąd ?
    > Gdzie, w którym momencei.

    Wypelniam zlecenie wpisujac wszystkie dane do przelewu, potem naciskam
    zatwierdz, jest ok bo wyskakuje wpisz haslo z listy .... , wpisuje haslo i
    wychodzi blad o tresci :
    "Błąd
    Przykro nam, usługa jest w tej chwili niedostępna.
    Prosimy spróbować ponownie.
    Jeśli błąd się powtórzy prosimy o kontakt z Centrum Obsługi
    Telefonicznej..."

    i tak probowalem kilkanascie razy i caly czas to samo - jak odpalilem Ie to
    ten sam przelew poszedl bez problemu za pierwszym razem.

    macie jakies sugestie ?

    pozdr.
    Krzysiek

  • 4. Data: 2005-10-14 11:42:05
    Od: "Konrad K" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Wypelniam zlecenie wpisujac wszystkie dane do przelewu, potem naciskam
    > zatwierdz, jest ok bo wyskakuje wpisz haslo z listy .... , wpisuje haslo i
> [...]

    Z tego co wiem, Firefox nie wyłapuje użycia enteru w tekście (przy aktywnej
    konsoli javascript) i zwraca opisany błąd (przykro nam&#8230;) dopiero po podaniu
    hasła. IE nie puszcza na drugi ekran w takiej sytuacji (wyskakuje błąd w
    javascript).

    Pozdrawiam
    Konrad

  • 5. Data: 2005-10-14 12:45:04
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    benek napisał(a):

    > Uzywa ktos moze firefoxa w systemie multibanku ?

    Ja uzywam. Od zawsze. Zero problemow.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 6. Data: 2005-10-14 14:40:32
    Od: "benek" <n...@p...pl>

    Konrad K wrote:

> [...]
    > nam&#8230;) dopiero po podaniu hasła. IE nie puszcza na drugi ekran w
    > takiej sytuacji (wyskakuje błąd w javascript).

    Konrad mozesz miec racje , bo jak przypadkowo pod IE klepnalem enter w
    ktoryms polu przelewu to zaraz wyrzucał ze nie dozwolony znak chr ...
    costamcostam a firefox puszcza dalej i moze dlatego nie chce przyjac takiego
    przelewu.
    Jest na to jakis sposob ? - oczywiscie poza tym zeby sie pilnowac przy
    pisaniu przelewu :-)

    pozdr.
    KRzysiek

  • 7. Data: 2005-10-14 19:49:51
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Fri, 14 Oct 2005 13:29:12 +0200, w <dio4ro$2o5$1@nemesis.news.tpi.pl>, "benek"
    <n...@p...pl> napisał(-a):

> [...]
    > Prosimy spróbować ponownie.
    > Jeśli błąd się powtórzy prosimy o kontakt z Centrum Obsługi

    Ja ten błąd dostaję w Operze, gdy coś wpisze w pola Adres czy Tytułem coś co
    nie odpowiada systemowi. Wtedy zamieniam na "--" i wówczas działa.

    Ogólnie na kolanie trochę pisany mają ten system.