  • 11. Data: 2005-10-14 14:32:17
    Temat: Re: SKOK kontra Polityka i Wyborcza - 1:0 dla SKOK-u
    Od: "Art" <x...@x...xx>

    > A od kiedy to śledztwo dziennikarskie jest "opinią" ?

    Nie rozsmieszaj przyzwoitych ludzi sledztwami
    prowadzonymi przez polskojezyczne media !
    W dodatku oba lewoskrętne...
    Ewentualnie sprawdz u fachowców swoje zmysły
    czy aby odbierasz sygnały zewnętrzne w miarę normalnie.

    Art

  • 12. Data: 2005-10-14 14:37:03
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Art wrote:

> [...]
    > W dodatku oba lewoskrętne...
    > Ewentualnie sprawdz u fachowców swoje zmysły
    > czy aby odbierasz sygnały zewnętrzne w miarę normalnie.

    Nie trać nadziei przedwcześnie - paranoja bywa uleczalna.

    przyszłość/ Woody Allen

  • 13. Data: 2005-10-14 14:46:08
    Od: "Art" <x...@x...xx>

    > Nie trać nadziei przedwcześnie - paranoja bywa uleczalna.

    Ciesze sie ze wierzysz w takie zjawiska.
    Teraz podaj pierwszy przykład związków "Wybiórczej" z bankowością
    Czas start.... masz na to 24 h

    Art

  • 14. Data: 2005-10-14 18:03:11
    Od: "Wujek Staszek Mistrz Ciętej Riposty" <r...@s...org>

    >Ciesze sie ze wierzysz w takie zjawiska.

    To że GW i Polityka są lewicowe nie zmiania faktu, że ty jesteś idiotą

    http://skocz.pl/aide
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 15. Data: 2005-10-14 18:25:51
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <r...@s...org> napisal(a):

    > To że GW i Polityka są lewicowe nie zmiania faktu, że ty jesteś idiotą
    >
    > http://skocz.pl/aide

    Kapitalne!!!!!! :)))
    --
    Samotnik

    "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem że na świecie jest
    tylu idiotów." -- Stanisław Lem

  • 16. Data: 2005-10-14 19:02:43
    Od: "Art" <x...@x...xx>

    > To że GW i Polityka są lewicowe nie zmiania faktu, że ty jesteś idiotą

    a kim ty jestes wypierdku ideologiczny albina siwaka ?

  • 17. Data: 2005-10-14 19:08:21
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-10-14 21:02- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Art, gdy pisał(a):

    > a kim ty jestes wypierdku ideologiczny albina siwaka ?

    Proszę, jaki ładny troll nam się pojawił. Już dawno żadnego nie było...

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****

  • 18. Data: 2005-10-14 19:24:05
    Od: "Wujek Staszek Mistrz Ciętej Riposty" <r...@s...org>

    >a kim ty jestes wypierdku ideologiczny albina siwaka ?

    Naprawdę nie wiesz, trollu?
    http://skocz.pl/aidh

  • 19. Data: 2005-10-15 23:54:43
    Od: ...@...c

    Dnia Fri, 14 Oct 2005 16:32:17 +0200, Art napisał(a):

> [...]
    > W dodatku oba lewoskrętne...
    > Ewentualnie sprawdz u fachowców swoje zmysły
    > czy aby odbierasz sygnały zewnętrzne w miarę normalnie.

    radio ma.ryja robi niezłą sieczke z mózfu jak widać :D

    --
    pozdrawiam,

  • 20. Data: 2005-10-16 10:33:23
    Od: "Artur O." <a...@n...wp.pl>

    > <a...@s...com> napisal(a):
    Oni
    > wszyscy są na usługach Mossadu i nowojorskiej żydowskiej finansiery, w
    > celu zdestabilizowania kraju i zrobienia tu nowej ziemi obiecanej...

    Ja tam nie wiem kto Zyd a kto nie. Wiem ze zydzi nowojorscy Polski
    nienawidza, a mojej mamie ktora byla housekeeperem u Zydkow stare zydowskie
    baby mowily ze wykoncza Polske bez wojny.
    Oni podobno wierza ze to nie Niemcy tylko Polacy Zydow mordowali.
    Taki tam zyje stereotyp.