  • 11. Data: 2003-04-25 18:34:35
    Temat: Re: SKOK'i
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    news:12f0.0000062c.3ea93f12@newsgate.onet.pl...
    > być uczciwi). Pech chciał, że jedną ratę przegapiła i zapłaciła ją z
    następną.
    > Naliczyli jej chyba z siedem stów odsetek karnych za 2 tygodniową zwłokę
    (rata
    > była chyba w wysokości 200 PLN). Oczywiście w kwocie tej były koszty
    sądowe i
    > inne kary.

    To chyba nie były dwa tygodnie a dwa lata ;PPP

    Jakieś kompletne farmazony Ci - z całym szacunkiem - mama naopowiadała.
    _Żadna_ SKOK nie działa w taki sposób, gdyż w statucie _każdej_ SKOK (ew. w
    regulaminie udzielania pożyczek) jest jak wół, że najpierw wzywają (zwykle
    kilka razy), potem wypowiadają umowę, a dopiero potem _ewentualnie_ kierują
    do sądu. A wówczas jest to jak najbardziej uzasadnione.

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 12. Data: 2003-04-25 18:42:03
    Od: m...@p...onet.pl

> [...]
    > kilka razy), potem wypowiadają umowę, a dopiero potem _ewentualnie_ kierują
    > do sądu. A wówczas jest to jak najbardziej uzasadnione.

    To przez dwa lata takie odsetki by naliczyli?

  • 13. Data: 2003-04-25 18:50:41
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    > To przez dwa lata takie odsetki by naliczyli?

    Odsetki plus koszty sądowe plus pozostała część pożyczki i by się mogło
    zgadzać.
    Jak dla mnie za mało wiarygodnych danych, by konkretnie coś mówić.

    BTW - jaki to był SKOK?

    --
    Pozdr

  • 14. Data: 2003-04-27 18:06:02
    Od: "Radek" <b...@w...pl>

    Ja korzystam ze Skoku i mam na dypozycje 9,5% w skali roku wiec jestem
    bardzo zadowolone z ich usług

  • 15. Data: 2003-04-28 06:27:05
    Od: t...@p...onet.pl

    > Jeszcze troche i ten temat bedzie tak popularny jak Link4 na
    > pl.misc.samochody
    >
    > ;)
    > --
    > Krzysiek, Krakow, http://www.ceti.pl/~jimi

    Nie ma się co dziwić. Oni dają super oprocentowanie przy lokowaniu. Kolega na
    trzyletniej lokacie rentierskiej niedawno (około trzy tygodnie temu) dostał
    9,5% (plus 1% za dużą kwotę, razem 10,5%). Gdzie tyle dostaniesz.

  • 16. Data: 2003-05-05 21:17:26
    Od: "l.e:h" <l...@...pl>

    t...@p...onet.pl skribis:

> [...]
    >trzyletniej lokacie rentierskiej niedawno (około trzy tygodnie temu) dostał
    >9,5% (plus 1% za dużą kwotę, razem 10,5%). Gdzie tyle dostaniesz.

    ktory skok daje 9,5 % ???

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    Forum o network marketingu (MLM, marketing sieciowy)
    http://www.arystoteles.pl/nmf/