  • 1. Data: 2003-04-25 07:44:13
    Temat: SKOK'i
    Od: "Chris" <k...@p...cc>

    Czy ktoś korzysta ze SKOK'ów?
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2003-04-25 08:08:13
    Temat: Re: SKOK'i
    Od: "PL" <p...@p...pl>

    Użytkownik "Chris" <k...@p...cc> napisał w wiadomości
    news:03042509441317@polnews.pl...
    > Czy ktoś korzysta ze SKOK'ów?
    ==========================
    Tak

  • 3. Data: 2003-04-25 08:13:53
    Od: "Chris" <k...@p...cc>

  • 4. Data: 2003-04-25 09:10:42
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Tu sobie poczytaj : http://www.skok.pl/

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 5. Data: 2003-04-25 09:18:31
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > Czy ktoś korzysta ze SKOK'ów?

    Jeszcze troche i ten temat bedzie tak popularny jak Link4 na
    pl.misc.samochody

    ;)

  • 6. Data: 2003-04-25 09:20:13
    Od: "PL" <p...@p...pl>

    Wszystko zalezy od zakresu uslug, jakich oczekujesz od banku. SKOK'i
    zaczynaly - raczej - jako kasy pozyczkowe i stawiam splesniale suszone
    sliwki przeciw zlotym 20-o $-owkom (w stosunku 1:1), iz nadal jest to glowne
    "pole uprawne" ich dzialalnosci. Ich klientele - z CALYM naleznym
    szacunkiem - stanowia zainteresowani "dokladna wysokoscia raty", a NIE
    RZECZYWISTYM oprocentowaniem kredytu. Wiem, iz od pewnego czasu wydaja VE i
    prowadza ROR-y, ale nie znam szczegolow :-(. Ogolnie jest to raczej droga
    drogo ;-) do pozyskiwania kapitalu, ale - wobec ich namnazania (w tempie
    rownym rozprzestrzeniania sie SARS) - byc moze juz rozpoczela sie "WALKA" na
    oprocentowanie. Nie licz tez, na jakies wyszukane kanaly dystrybucji: wciaz
    spacerek jest tu podstawa :-(.

  • 7. Data: 2003-04-25 13:58:43
    Od: m...@p...onet.pl

    Moja mama jedzie ciągle na kredytach i pożyczkach. Bierze kredyt, by spłacić
    następny. Nadziwić się nie mogę, że tak łatwo daje zarabiać bankom (musi zawsze
    oddać dług z narastającymi odsetkami).
    I kiedyś bawiła się własnie ze SKOKiem. Była z pierwszej chwili zadowolona, że
    szybko jej przyznali pożyczkę i że dzieje się to pod bokiem kościoła (muszą więc
    być uczciwi). Pech chciał, że jedną ratę przegapiła i zapłaciła ją z następną.
    Naliczyli jej chyba z siedem stów odsetek karnych za 2 tygodniową zwłokę (rata
    była chyba w wysokości 200 PLN). Oczywiście w kwocie tej były koszty sądowe i
    inne kary. Była tak zła na nich, że teraz na SKOK ma alergię i każdego przed
    tym przestrzega. Zwłaszcza, że jako klientka molocha PKO BP nigdy nie miała
    problemu ze spłatą kredytu, nigdy jej nie kazali płacić za zwłokę, jeżeli jakaś
    rata po drodze była zapłacona z następną. Najważniejsze zawsze było uregulowanie
    ostatniej raty w terminie.
    A jak jeszcze dowiedziała się, że we władzach SKOKu siedzą lokalni politycy z
    AWSu (teraz to pewnie platforma pisowa), to nawet ich wyklęła (Henryku
    Sidorowiczu, ty taki owaki!). I jak jeszcze dowiedziała się, że SKOKi tworzyli
    za pieniądze państwowe (z dotacji), to nazwała tą rzecz po imieniu - ZŁODZIEJE!
    I tak obecnie bierze kredyty tylko z PKO BP i z Lukasa.

  • 8. Data: 2003-04-25 15:59:36
    Od: "Darek" <daru22@[spam]poczta.onet.pl>

> [...]
    ZŁODZIEJE!
    > I tak obecnie bierze kredyty tylko z PKO BP i z Lukasa.

    Witam,
    dawno takich herezji nie czytalem
    no i albo mamusia ci wszystkiego nie powiedziala albo ci sie Skok z
    lombardem pomylil

> [...]
    (rata
    > była chyba w wysokości 200 PLN). Oczywiście w kwocie tej były koszty

    Zaden skok niewysyla sprawy do sadu po 2 tygodniach zwloki !!!!

    > Zwłaszcza, że jako klientka molocha PKO BP nigdy nie miała
    > problemu ze spłatą kredytu, nigdy jej nie kazali płacić za zwłokę

    Jaki to oddział PKO ????
    chetnie wezme tam kredyt :)

> [...]
    ZŁODZIEJE!
    > I tak obecnie bierze kredyty tylko z PKO BP i z Lukasa.

    no a tutaj az brak mi slow

  • 9. Data: 2003-04-25 16:08:28
    Od: "Ad" <a...@w...pl>

> [...]
    (rata
    > była chyba w wysokości 200 PLN). Oczywiście w kwocie tej były koszty

    Dodaj jeszcze czekanie na zwrot udziałów itp które by otrzymać pożyczkę
    to potrącają na wstępie a zwracają po roku od zakończenia spłaty pożyczki.

> [...]
    tworzyli
    > za pieniądze państwowe (z dotacji), to nazwała tą rzecz po imieniu -

    Mój Guru bankowości jak się dowiedział że wziąłem pożyczkę w SKOK
    to się wściekł, wyzwał mnie i ... skierował do czytania tej grupy :-)).

    Wg niego SKOK należy do tzw "bękartów Balcerowicza" różnych
    organizacji parabankowych utworzonych zgodnie z sterylnym liberalizmem.

    Pozdr
    Ad.

  • 10. Data: 2003-04-25 16:19:47
    Od: "Darek" <daru22@[spam]poczta.onet.pl>

> [...]
    >
    > Wg niego SKOK należy do tzw "bękartów Balcerowicza" różnych
    > organizacji parabankowych utworzonych zgodnie z sterylnym liberalizmem.

    Witam
    Skoki dzialaly w czasach jak jeszcze Balcerowicza na swiecie nie bylo
    widze ze haslo "balcerowicz musi odejsc" wciaz na topie :))
    a tak powaznie to na co sie wsciekl ten twoj guru ???
    nic z tego nie rozumiem