  • 1. Data: 2003-04-24 23:02:33
    Temat: Niemiecki komunikat z banku on-line - pomocy!
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Witam!
    Jestem szczęśliwym posiadaczem konta on-line w banku niemieckim, ale
    niestety nie posługuję się tym językiem, a oni nie mają nterfejsu np. po
    angielsku :-(. Dotychczas jakoś sobie radziłem, aż tu dzisiaj po próbie
    wysłania przelewu dostaję komunikat, którego zbytnio nie rozumiem :-(.
    Proszę o pomoc!

    Pozdrawiam,
    BaLab
    -----------------------------------
    Hinweis:

    Ihren Auftrag haben wir entgegengenommen.
    Eine Bestätigung ist derzeit nicht möglich.
    Bitte prüfen Sie in ca. 1 Stunde die Ausführung Ihres Auftrags.

    Bei Fragen wenden Sie sich bitte an unser
    KundenServiceCenter:

    Montag bis Freitag 7 - 22 Uhr
    Sonnabend 9 - 16 Uhr
    Telefon (030) 30 63-33 00 oder
    01801-88 88 00 (zum Ortstarif)
    ---------------------------------------

  • 2. Data: 2003-04-24 23:05:52
    Temat: Re: Niemiecki komunikat z banku on-line - pomocy!
    Od: "Stryket" <s...@p...onet.SkasujTo.pl>

> [...]
    > Bitte prüfen Sie in ca. 1 Stunde die Ausführung Ihres Auftrags.
    >
    > Bei Fragen wenden Sie sich bitte an unser

    z grubsza

    przyjeliśmy Pana polecenie, potwierdzenie w tej chwili nie jest
    możliwe, proszę sprawdzić za ok. godzinę w razie pytań proszę zwrócić się do
    serwisu klientów .... nr tel.

    tłumaczenie dzięki cherokee z pl.misc.kuchnia

    Stryket

  • 3. Data: 2003-04-24 23:20:28
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "Stryket" <s...@p...onet.SkasujTo.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    do
    > serwisu klientów .... nr tel.
    >

    > tłumaczenie dzięki cherokee z pl.misc.kuchnia

    Dziękuję cherokee za szybkość :-).
    Dobrze, że poprzestałem na 5 próbach ;-).

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 4. Data: 2003-04-28 08:19:37
    Od: "Pablo" <p...@w...pl>

    Czesc BaLab!
    Skoro jestes taki swiatowiec to moze
    http://www.goethe.de/ms/war/poskurse.htm ??? ;))

    Pozdrowienia!
    Pablo

    PS A sam sie przyznam, ze nie mam cierpliwosci do tego jezyka :))

  • 5. Data: 2003-04-28 20:33:41
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "Pablo" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Pozdrowienia!
    > Pablo
    >
    > PS A sam sie przyznam, ze nie mam cierpliwosci do tego jezyka :))

    Thnx, chociaż to nie to miasto :-). Porozumiewać się z tym bankiem mogę po
    angielsku: umowa była po angielsku, konsultanci tel. mówią po angielsku i
    można umówić się na wizytę w oddziale, żądając obecności konsultanta
    mówiącego po angielsku... Niestety interfejs jest wyłacznie po niemiecku
    :-(.

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 6. Data: 2003-04-28 22:15:41
    Od: "Stryket" <s...@p...onet.SkasujTo.pl>

    to ile poszło przelewów (dyspozycji) 1 czy 5 :)

    Stryket

  • 7. Data: 2003-04-29 00:21:53
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    > to ile poszło przelewów (dyspozycji) 1 czy 5 :)

    Na 5 nie było środków, a poza tym po info na grupie zdążyłem nadmiarowe
    anulować :).

    Pozdrawiam,
    BaLab