  • 41. Data: 2004-09-15 12:47:25
    Temat: Re: SFI - opłaty
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Użytkownik "mm" <j...@c...barg.sv> napisał w wiadomości
    news:ci9d9a$k82$1@news.onet.pl...

    > Przeczytaj to jeszcze raz ;) Rozróżniasz opłatę dystrybucyjną (inaczej tez
    > manipulacyjna lub opłata za zakup/zbycie) od opłaty za zarządzanie ?

    Otwartych

    > W SFI mBanku nie ma tych opłat (bank ma swój cennik). Wszyscy od początku
    próbują Ci
    > to wytłumaczyć. SFI/CO jest wyjątkiem (TFI zgodnie ze statutem może
    zwolnic z tych
    > opłat - co tez uczyniło).

    > TYLKO za zarządzanie. Opłat manipulacyjnych, dystrybucyjnych czy tez opłat
    za
    > nabycie/zbycie/konwersje - NIE MA.
    >
    > --
    > Witek
    >
    > Ps. a teraz przeproś tych wszystkich których obraziłeś ;p

    To bardzo to mnie cieszy ze oplat nie ma, dlatego wczoraj aktywowalem ta
    usluge (jesli tak jest)
    Co do przeprosin, to tylko moge przeprosic Ty ktorzy byli do mnie w
    porzadku, a reszta ktora mnie delikatnie wyzywala nie spier..

  • 42. Data: 2004-09-15 12:51:28
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    Witek napisał:

> [...]
    > (TFI zgodnie ze statutem może zwolnic z tych opłat - co tez uczyniło).
    >
    > Opłat manipulacyjnych, dystrybucyjnych czy tez opłat za

    Witek, daruj sobie ;-)
    to jest, jak widać, dokładnie ten przypadek:
    "Jeśli fakty przeczą mojej teorii, to tym gorzej dla faktów" ;-)))

    St.

  • 43. Data: 2004-09-15 13:07:21
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    S.T. wrote:

    > Witek, daruj sobie ;-)
    > to jest, jak widać, dokładnie ten przypadek:
    > "Jeśli fakty przeczą mojej teorii, to tym gorzej dla faktów" ;-)))

    Widać mam dar przekonywania, bo mnie sie udało ;)

    --
    Witek

  • 44. Data: 2004-09-15 13:34:35
    Temat: Re: Fundusze Arki - termin umożenia jednostek i nie tylko.
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Muszę coś napisać po rozpętała się burza, po to jest grupa dyskusyjna by
    komuś coś uświadomić, a jak widać jestem zawzięty, ale jak tu parę osób mówi
    (opartych na praktyce) że nie ma opłat, to jest to wspaniała nowina i
    jestem dumny ze mam rachunek jeden z wielu, właśnie w tym banku i w związku
    z tym pozdrawiam tych którzy mieli rację (czego jeszcze nie wiem), ale tylko
    tych którzy odnosili się grzecznie do mojej osoby (pewnie większość się
    teraz obrazi na mnie), a w szczególności Radosław P za przedstawienie
    przykładu -mam nadzieję że przy sprzedaży nie odliczą sobie tych 3 z hakiem
    od jednostki, czego bym nie chciał bo bym miał wtedy rację.

    Czasami ciężko jest kogoś przekonać do czegoś.

    Idę tam gdzie nie idę.

    Więc czekam na list od mBanku z aktywacja SFI.

    I pozdrawiam tych którzy myślą że wiedzą ale nie wiedzą.

  • 45. Data: 2004-09-15 13:35:18
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Wed, 15 Sep 2004 14:31:37 +0200, w <ci9ctk$i26$1@nemesis.news.tpi.pl>,
    "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(-a):

    > http://fundusze.wp.pl/notowania.html?POD=1&a=3&b=0&t
    yp=0&data_not=20040813&d1=13.08.2004&P%5B106%5D=on&f
    i_akcja=wybrane&fi_typ=typ&fi_opcje=on

    > hm, powinienes miec na wyciagu z TFI cene 83,54 (max cena zakupu, to jest
    > cena brutto, jesli nie masz to dziwne, moze bedziesz mial naliczone przy
    > sprzedazy).

    Maksymalna cena zakupu jest, jak sama nazwa wskazuja, maksymalną ceną zakupu.
    Do której doliczona jest marża. Ale np. kupując w SFI mBanku tej marży nie ma i
    na wyciągu mam ceną 79,78zł, a nie 83,xx zł.

    A przy sprzedaży również nie będę miał nic naliczone (chociaż to mBank, więc
    wszystko jest możliwe ;>).

  • 46. Data: 2004-09-15 15:16:22
    Od: n...@o...pl

> [...]
    > Idę tam gdzie nie idę.
    > Więc czekam na list od mBanku z aktywacja SFI.
    > I pozdrawiam tych którzy myślą że wiedzą ale nie wiedzą.

    Ja pierdole!
    A wy takiego goscia plonkujecie... - gdzie i z kim bedzie tyle zabawy?
    Chocby takie cos: "osoba oparta na praktyce" albo "jestem dumny ze mam
    rachunek "...
    :)))
    Nie pamietacie postów tego goscia jak klepal w kazdym watku: "vw bank jest
    SUPER!!" ?
    Takich rotfli nikt na grupie nie zapewni. Wiec nie plonkowac, czytac i dobrze
    sie bawic.
    :)

    NS

  • 47. Data: 2004-09-15 18:22:04
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

> [...]
    > SUPER!!" ?
    > Takich rotfli nikt na grupie nie zapewni. Wiec nie plonkowac, czytac i

    Człowieku coś Ci sie pojebalo, ja nie mam rachunku w VW.