  • 11. Data: 2005-06-22 12:03:27
    Temat: Re: Rzepa - zamiast 50 pln - pol 100 z bankomatu ale jajo :)
    Od: "LPoD" <c...@p...irc.pl.wytnij.pfff>

    Użytkownik "Artur O." <d...@w...pl> napisał:

    > Mala ankieta.
    > Ktore bankomaty umozliwiaja wyplate banknotow 10 i 20 zl ????
    > W Polsce z tak podstawowymi funkcjami sa klopoty.

    "Żubry"

  • 12. Data: 2005-06-22 12:17:29
    Od: "kuba" <k...@r...pl>

    Użytkownik Adam Szendzielorz <a...@N...progreso.pEEl> w wiadomości do
    grup dyskusyjnych napisał:d9bj3m$ic8$...@n...news.tpi.pl...

    > 10 jeszcze sie nie spotkalem, 20 - prawie kazdy ktorego uzywam (choc
    > zadko to robie bo prowizja w obcych bankomatach wysoka ;)
    > pozdr.

    Dziesiatki wyplaca bankomat ING.

    KUB'a

  • 13. Data: 2005-06-22 12:23:59
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

    > Mala ankieta.
    > Ktore bankomaty umozliwiaja wyplate banknotow 10 i 20 zl ????
    > W Polsce z tak podstawowymi funkcjami sa klopoty.

    ING Bank
    nawet 10 zl jest jako szybki wybor nominalu

    P.

  • 14. Data: 2005-06-22 12:30:17
    Od: "kuba" <k...@r...pl>

    Użytkownik Franz Maurer <f...@p...onet.pl> w wiadomości do
    grup dyskusyjnych napisał:d9bjnd$1ve$...@n...onet.pl...

    > Użytkownik "Artur O." <d...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Bankomaty takiego zielonego banku z chamską obsługą, zerowym
    oprocentowaniem
    > i wysokimi opłatami ;)
    >
    > Pzdr
    > Franz Maurer
    > --------------------------
    > www.maurer.w.pl

    ... i nic niewiedzącymi panienkami w informacji (przynajmniej w Tarnowie)

    KUB'a

  • 15. Data: 2005-06-22 12:38:52
    Od: Human Being <g...@g...pl>

    Witaj Artur,

    W Twoim liście datowanym 22 czerwca 2005 (13:32:23) można przeczytać:

    > Ktore bankomaty umozliwiaja wyplate banknotow 10 i 20 zl ????
    > W Polsce z tak podstawowymi funkcjami sa klopoty.

    Nie udało mi się w Euronecie, ale w przypadku bankomatów BZWBK już tak
    wypłacałem :-) A, i z bankomatów PKO BP też, na kartę Inteligo.

    --
    Pozdrowienia,
    Human Being

  • 16. Data: 2005-06-22 12:40:08
    Od: "Dave" <d...@o...pl>

    Użytkownik "kuba" <k...@r...pl> napisał w wiadomości

    > Dziesiatki wyplaca bankomat ING.

    oraz bzwbk

    D.

  • 17. Data: 2005-06-22 12:40:09
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    >A, i z bankomatów PKO BP też, na kartę Inteligo.

    Bankomaty PKO BP nie wypłacają dych.

    przyszłość/ Woody Allen

  • 18. Data: 2005-06-22 12:45:18
    Od: "sereq" <p...@p...pl>

    > Bankomaty PKO BP nie wypłacają dych.

    kiedys wyplacaly, na pewno jakies 8-10 lat temu

    sq

  • 19. Data: 2005-06-22 13:08:39
    Od: Human Being <g...@g...pl>

    Witaj Glenn,

    W Twoim liście datowanym 22 czerwca 2005 (14:40:09) można przeczytać:

    > Bankomaty PKO BP nie wypłacają dych.

    A, to przepraszam. Ale 20 zeta na pewno wypłacają :-)

    --
    Pozdrowienia,
    Human Being

  • 20. Data: 2005-06-22 13:18:38
    Od: "Grzexs" <grzexs@usun_ten_fragment.go2.pl>

    > oraz bzwbk

    Kiedyż jeszcze BGŻ, ale teraz, to nie wiem. Było tak "podaj kwotę (nie mniej
    niz 50 zł)" - 50 - wypluł 5 x 10 zł!

    Grzexs