  • 31. Data: 2010-10-07 05:12:21
    Temat: Re: Rząd potwierdził docelową inflację do 3,5%
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    napisał w wiadomości news:i8hl3i$9q9$1@news.onet.pl...
    > Tusk kolejny raz ma u mnie plusy -- za to, że sam nie ,,wkłada do
    > klasera'',
    > ale zabiera się za walkę z dopalaczami chyba poważnie. Szkoda, że dopiero
    > na

    A ja jestem za tym, żeby zalegalizować wszystko: dopalacze, narkotyki itp.
    Niech się trują.
    Oczywiście opieka lekarstka nad korzystającymi z życia bardziej, tylko dla
    tych co płacą za to stosowną składkę.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 32. Data: 2010-10-07 05:29:13
    Od: SQLwiel <n...@c...pl>

    W dniu 2010-10-07 07:12, Jan Werbinski pisze:

    > A ja jestem za tym, żeby zalegalizować wszystko: dopalacze, narkotyki
    > itp. Niech się trują.
    > Oczywiście opieka lekarstka nad korzystającymi z życia bardziej, tylko
    > dla tych co płacą za to stosowną składkę.

    Jak sprawdzisz, czy gościu schodzi z powodu wieprzowiny, czy z powodu
    tajfuna czy innego chemika?
    A nie prościej oddać wszystkim pobrane od ludzi składki (minus wartość
    pobranych świadczeń) i zlikwidować NFZ?

    --
    Dziękuję.
    Pozdrawiam.

  • 33. Data: 2010-10-07 22:32:17
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "SQLwiel" i8jlr5$a72$...@n...onet.pl

    > Jak sprawdzisz, czy gościu schodzi z powodu wieprzowiny, czy
    > z powodu tajfuna czy innego chemika? A nie prościej oddać
    > wszystkim pobrane od ludzi składki (minus wartość pobranych
    > świadczeń) i zlikwidować NFZ?

    Chcesz mnie uczynić milionerem? :) Niezła myśl -- i tak żaden lekarz
    mnie nie uleczy, póki będę truty (z woli Ozorowskiego) pleśnią z sufitu. :)

    --
    ^ 750 . . nw 25 27 . .04 749 ^c 440
    . 438
    | 740 . .1213 . . 2021 .iy . 06 739 F|l 430 .
    . . 431
    | 730 11 15 en24 26 29 październik 07 729 E|i 420 29 .
    02 05 07 422
    P|l 720 wrzesień'10 16 1819 i 28 30 02 719 V|t 410 28
    01 04 06 412
    E|/ 710 17 22mk 01 03 05 709 |r 400wrze
    03 403
    F|m 700 10 14 au 699 1|y 390sień 30
    październik 391

  • 34. Data: 2010-10-07 22:32:35
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Jan Werbinski" 4cad56c9$0$22816$6...@n...neostrada.pl

    Ja Ciebie znam. :) Z domu. :)
    (z dobrej strony Cię znam, czy raczej -- pamiętam)

    > A ja jestem za tym, żeby zalegalizować wszystko: dopalacze,
    > narkotyki itp. Niech się trują. Oczywiście opieka lekarstka
    > nad korzystającymi z życia bardziej, tylko dla tych co płacą
    > za to stosowną składkę.

    Byłoby nas mniej -- mniej o debili. :) Nie da się ukryć, że
    żyłoby się łatwiej, gdyby debile dokonali autoselekcji. :)

    Ale to tylko w żartach. Debile też powinni mieć prawo do życia...
    Natomiast IMO nie powinni rządzić. :)

    Najpierw jakiś debil niszczy ten kraj (gospodarkę tego kraju) i ten naród
    (inteligencję tego narodu) a później ten (czy inny) debil woła obłudnie
    o miłosierdzie i o dofinansowanie, :) pokazując światu, że jemu (i innym
    debilom) brakuje na... No właśnie -- na co? Na Jaguara? :) Czy na narkotyki?...

    --
    ^ 750 . . nw 25 27 . .04 749 ^c 440
    . 438

  • 35. Data: 2010-10-08 11:00:56
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Użytkownik "SQLwiel" <n...@c...pl> napisał w wiadomości
    > Jak sprawdzisz, czy gościu schodzi z powodu wieprzowiny, czy z powodu
    > tajfuna czy innego chemika?

    Myślę, że badanie toksykologiczne na sekcji, albo biopsja za życia. :-)

    > A nie prościej oddać wszystkim pobrane od ludzi składki (minus wartość
    > pobranych świadczeń) i zlikwidować NFZ?

    Pewnie że tak. Ja (w przeciwieństwie do prezydenta ;-)) jestem za
    prywatyzacją służby zdrowia i ubezpieczeń zdrowotnych.

  • 36. Data: 2010-10-08 11:02:08
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    napisał w wiadomości news:i8lhq6$ohj$2@news.onet.pl...
> [...]
    > żyłoby się łatwiej, gdyby debile dokonali autoselekcji. :)
    >
    > Ale to tylko w żartach. Debile też powinni mieć prawo do życia...

    Legalizacja narkotyków, nie zabiera prawa do życia debilom. Tylko daje im
    legalną możliwość pozbawienia się tego prawa. :-)

  • 37. Data: 2010-10-08 13:56:57
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Jan Werbinski" 4caefa4e$0$22793$6...@n...neostrada.pl

    > Legalizacja narkotyków, nie zabiera prawa do życia debilom. Tylko daje im legalną
    możliwość pozbawienia się tego prawa. :-)

    Tylko daje im legalną możliwość pozbawienia się tej choroby.
    (poprzez likwidację nosiciela choroby)

    -=-

    Polska przegrała!! Król dopalaczy uznany winnym!! A była szansa na sławę
    jak w wypadku Niemiec i ich wielkiego kanclerza z lat trzydziestych
    i czterdziestych ubiegłego stulecia. :) No... Ale gdy się wybrało
    na przywódcę Tuska i jego kolesiów... Tusk zgasi każdy talent!!!

    -=-

    A poważniej?

    Tak rodzi się faszyzm/nazizm/zamordyzm/totalitaryzm -- przyzwalaniem na zło.
    Gdyby Dawidowi wypłacono odszkodowanie (kto wie -- może wypłacą?) mielibyśmy
    do czynienia z budowaniem kolejnej tragedii -- tym razem byłaby to tragedia,
    w odróżnieniu do chirurgicznego cięcia ręką Boską z poranka 10 kwietnia br.

    Adolf dochodził do władzy w demokratycznym państwie szukającym rozwiązania
    swoich smutnych problemów. Angela (nauczona doświadczeniem jednego ze
    swoich poprzedników) zażądała i Tusk przymknął dopalacze -- brawo! Oby
    Tusk poszedł za ciosem i równie szybko rozwiązywał inne problemy.

    Na razie ma zwycięstwa na swoim koncie:

    -- państwo jest ,,opiekuńcze'' wobec skrzywdzonych przez
    siebie (w kontekście o powodzian)

    -- lekarze w Polsce mogą zarabiać pieniądze jako lekarze

    -- człowiek ma pracować, nie robić pieniądze kosztem życia
    innych ludzi (dopalacze i ich król)

    Hm... Patrzę na nazwy grup... Co by tu o bankach napisać...

    -- w odróżnieniu od Kaczyńskiego, Tusk chyba ma konto w banku
    (pewnie niejedno i w niejednym)

    -=-

    Moim wrogiem jest Ozorowski. Ozorowskiego sprzymierzeńcem
    (pupilem) jest Kopania, były człowiek (i nawet poseł na
    sejm RP z ramienia) Unii Wolności...

    Boże!!! Dzięki Ci za pomoc, ale dlaczego to wszystko posuwa się tak powoli?!
    Rozumiem, że sprawa Kopani jest skomplikowana, bo to człowiek bez
    zasad -- i z Ozorowskim, i z UW, ale jednak moim zdaniem mógłbyś przyspieszyć...

    Uniia Wolności -- to i Kopania, i Płażyński, i Tusk...
    Dziś Kopania jest pupilem Ozorowskiego, Płażyński zrezygnował
    z polityki na zawsze, ;) Tusk rzekomo występuje przeciwko ,,Kościołowi''...

    -=-

    Złośliwie zauważę, że przed laty napisałem, iż Tusk wygląda na
    człowieka o zdrowych zmysłach -- w zestawieniu z Kaczyńskimi...

    Grupy dyskusyjne: pl.rec.ascii-art
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Data: Sun, 9 Oct 2005 23:48:46 +0200
    Lokalna: Niedz. 9 Paź 2005 23:48
    Temat: Re: Tusk...

    Newsgroups: pl.rec.ascii-art
    Date: Sun, 9 Oct 2005 23:48:46 +0200
    C-Koordynaty: N 53°06'48", E 23°08'38", 1992 Arkedocja

    > NIestety socjalista kaczyński wygra, bo komuchy głosujące na SLD teraz
    > zagłosują na niego w 2giej turze

    To kiepsko, bo będzie znowu cyrk. :) Wolałbym Tuska -- bo gryzłby się
    z ,,większością'' w parlamencie. :) Ponadto Tusk wygląda na człowieka
    o zdrowych zmysłach. (przepraszam...)

    Dziś widzę, że wygrana Kaczyńskich była wybiegiem Boga -- manewrem mylącym bliźniaków
    i duchownych Jana Pawła II. Bez tego manewru duchowni by opętali Tuska i jego partię.

    -=-

    Tak oto przegrałem kolejną rundę w walce przeciwko Bogu.
    Ja wówczas uznałem, że zwycięstwo Kaczyńskich jest porażką
    moją, a Bóg jednak uznał, że ta chwilowa porażka jest
    potrzebna i dla mego zwycięstwa w mojej wojnie prowadzonej
    przeciwko duchownym -- i okazało się, że to Bóg ma rację...

    Może i teraz niepotrzebnie Go poganiam?...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 38. Data: 2010-10-08 14:07:54
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Jan Werbinski" 4caefa06$0$21011$6...@n...neostrada.pl

    > Pewnie że tak. Ja (w przeciwieństwie do prezydenta ;-))
    > jestem za prywatyzacją służby zdrowia i ubezpieczeń zdrowotnych.

    Po prostu brakuje Ci wyobraźni!! Co Ty będziesz robił ze szmalem, który
    zaoszczędzisz? :)
    Czy zdajesz sobie sprawę z tego, że inni będą mieli jeszcze większy problemy od
    Ciebie?
    Mając tyle szmalu znienacka, mogą zacząć pić... Albo jeździć po świecie... Albo nawet
    zaczną naprawdę uczyć się czegoś... :) (choćby pisania i czytania) Mogą też zadbać
    o swoje zdrowie -- a to już sprzężenie zwrotne dodatnie!!!!

    Na dodatek bez utylizacji składek zdrowotnych mogą znienacka odblokować
    się pewne możliwości i zamiast z pozornie nieuniknionym wzrostem bezrobocia
    (pracowników ZUS jest sporo) moglibyśmy spotkać się z obniżeniem tego wskaźnika...

    Skutki mogą być nieobliczalne!!

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 39. Data: 2010-10-08 14:51:00
    Temat: Kasa NFZ, b.: Re: Rząd potwierdził
    Od: SQLwiel <n...@c...pl>

    W dniu 2010-10-08 13:00, Jan Werbinski pisze:
    > Użytkownik "SQLwiel" <n...@c...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Myślę, że badanie toksykologiczne na sekcji, albo biopsja za życia. :-)

    Ale, przypominam, dyskutujemy o tym, czy leczony ma być na koszt
    budżetu, czy za swoje. To trochę trudno ustalić w chwili, gdy EKG nagle
    robi się płaskie... ;)

    > Pewnie że tak. Ja (w przeciwieństwie do prezydenta ;-)) jestem za
    > prywatyzacją służby zdrowia i ubezpieczeń zdrowotnych.

    Tak, ja też. Ale nam (a raczej motłochowi) mąci się w głowach dyskutując
    o prywatyzacji szpitali. Prywatne szpitale będą jeszcze skuteczniej za
    pomocą łapówek wysysać pieniądze z budżetowego NFZ-u.
    Jedyna droga reformy lekarsko-farmaceutycznego kartelu (niesłusznie
    nazywanego "służbą" zdrowia), to likwidacja NFZ.

    --
    Dziękuję.
    Pozdrawiam.

  • 40. Data: 2010-10-08 22:13:00
    Temat: Re: Kasa NFZ, b.: Re: Rząd potwierdził
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "SQLwiel" i8nb4h$ivr$...@n...onet.pl

    > Ale, przypominam, dyskutujemy o tym, czy leczony ma być na koszt budżetu, czy za
    swoje. To trochę trudno ustalić w chwili, gdy EKG
    > nagle robi się płaskie... ;)

    Wyolbrzymia pan problem, panie kolego...
    Póki pacjent nie przedstawi dowodów o których wyżej, musi płacić... :)
    To chyba i proste, i oczywiste... ;)

    Do pacjenta więc należy wybór -- poddać się tym badaniom, czy nie poddać. ;)

    Szybko by odeszła ochota na ględzenie o dopalaczach
    i znienacka ludzie budziliby się otruci grzybami lub wódką... :)

> [...]
    > Jedyna droga reformy lekarsko-farmaceutycznego kartelu (niesłusznie nazywanego

    Jedyna słuszna droga -- to leczenie moralności. :)

    I tu uwaga na ,,czerwonych''!!
    Pod przykrywką walki ze złem, chcą oni obzdulić nas z naszych podatków!!!

    Proponują, aby egzorcyści wygnali duchy pożądania!
    A czy egzorcyści będą wyganiali te duchy za darmo?
    Czerwoni po prostu szukają pracy (zarobku) dla egzorcystów po
    tym, jak nowy (czyli obecny, niemiecki) papież likwiduje służbę
    egzorcystyczną, tak staranie, skwapliwie budowaną przez jego
    poprzednika a naszego rodaka...

    Czerwonym ufać nie wolno!!! Chcą po prostu dotować duchownych!!! :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'