  • Data: 2005-09-17 13:27:46
    Temat: Re: Rusza kampania nowego produktu DomBanku
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrndimfrm.3us.kjonca@kjonca.kjonca.bogus...

    > E-e. Dla większości banków "nieudokumentowane" == nieregularne z
    > umów o
    > dzieło/zlecenia/dg.
    >
    > KJ

    Eeee tam, to moze jakies 5 lat temu tak banki podchodzily, albo ktos
    mial strasznego pecha, ze tak zostal potraktowany. Z UoD czy DG to jak
    najbardziej udokumentowane. Nieudokumentowane, to nieudokumentowane.
    Na picie 10.000 zł na rok brutto, a da sie splacac 2000 raty kredytu
    miesiecznie bez nieregularnosci :-).

    marekz