  • 1. Data: 2002-02-07 06:12:52
    Temat: Rezygnacja z konta
    Od: "Robert K. \(Beer\)" <b...@p...onet.pl>

    Witam
    Jaka jest procedurka rezygnacji z konta bankowego w mBanku i w Inteligo?

    Nie żebym chciał rezygnować... - pytam raczej "na przyszłość"
    Jak to sie odbywa, ile czasu trwa i ile kosztuje ?

  • 2. Data: 2002-02-07 08:12:37
    Temat: Re: Rezygnacja z konta
    Od: "Krab" <k...@h...pl_________>

    Użytkownik "Robert K. (Beer)" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Nie żebym chciał rezygnować... - pytam raczej "na przyszłość"
    > Jak to sie odbywa, ile czasu trwa i ile kosztuje ?

    :-))
    zostawiasz zerowe saldo i zapominasz, zes je mial - to najprostsza i
    skuteczna metoda

  • 3. Data: 2002-02-07 09:16:07
    Od: <a...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "Robert K. (Beer)" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > :-))
    > zostawiasz zerowe saldo i zapominasz, zes je mial - to najprostsza i
    > skuteczna metoda

    w mBanku tak (jeszcze), ale w Inteligo takie postępowanie może kosztować.

    Pozdrawiam
    -As-

  • 4. Data: 2002-02-07 10:08:42
    Od: "Robert K. \(Beer\)" <b...@p...onet.pl>

    <a...@p...onet.pl> napisał:

    > w mBanku tak (jeszcze), ale w Inteligo takie postępowanie może kosztować.

    No właśnie !
    Miedzy innymi ze względu na ostatnie zmiany w Inteligo
    wzięło sie to moje pytanie

  • 5. Data: 2002-02-07 13:16:35
    Od: "minik" <m...@b...pl>

> [...]
    >
    > Nie żebym chciał rezygnować... - pytam raczej "na przyszłość"
    > Jak to sie odbywa, ile czasu trwa i ile kosztuje ?

    Do inteligo dzwonisz prosisz o zamkniecie. Wysylaja ci wniosek. Autograf i
    odsylasz

  • 6. Data: 2002-02-08 10:17:19
    Od: Bony <m...@k...net.pl>

    On Thu, 7 Feb 2002 11:08:42 +0100, "Robert K. \(Beer\)"
    <b...@p...onet.pl> wrote:

    ><a...@p...onet.pl> napisa?:

    >No w?a?nie !
    >Miedzy innymi ze wzgl?du na ostatnie zmiany w Inteligo
    >wzi??o sie to moje pytanie

    0. Zostawiasz pare zlotych na koncie

    1.Dzonisz do operatora i mowisz, ze chcesz zamknac konto o reszcie ci
    powie.
    2.lub wypełniasz stosowny wnios ze strony internetowej.

    3. zamkniecie konta trwa gdy masz karty "plaskie" - zwyczajowo 30 dni
    a przy "wypuklych" -90 pamietaj, ze przez ten okres musisz placic za
    konto (stad punkt 0) Zostawiając zero mozesz narazic sie na
    niedozwolony debet, odsetki karne itp...

    4. To co pozostanie na koncie przeleja Ci na wskazany rachunek .

    POZDR

  • 7. Data: 2002-02-08 12:26:39
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Do inteligo dzwonisz prosisz o zamkniecie. Wysylaja ci wniosek. Autograf i
    > odsylasz

    I plujesz sobie w brodę, żeś nie zrobił tego wcześniej za pomocą zwykłego
    poleconego listu za potwierdzeniem odbioru.
    Z tymi formularzami, to bzdura totalna.
    Grzegorz

  • 8. Data: 2002-02-08 12:45:13
    Od: <z...@p...onet.pl>

    > Z tymi formularzami, to bzdura totalna.

    Dlaczego? Mógłbyś to jakoś uzasadnić?
    Ew.dzięki :-) i pozdr., :-)

  • 9. Data: 2002-02-08 13:24:44
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

    Użytkownik "Grzegorz" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Z tymi formularzami, to bzdura totalna.

    Ba, najbardziej to winni bedą cykliści, to oni niszczą te formularze!

    Sprecyzuj, proszę. Konkrety...

    --
    Pozdrawiam serdecznie,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501 950782

  • 10. Data: 2002-02-08 16:52:02
    Od: BAH <b...@p...onet.pl>

    On Fri, 8 Feb 2002 14:24:44 +0100, "Wojciech Nawara"
    <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl> wrote:

    >Użytkownik "Grzegorz" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    >Ba, najbardziej to winni bedą cykliści, to oni niszczą te formularze!

    Formularze (mówię o pdf który dotarł na e-maila mają wadę by wskazują
    na zła podstawę do zamknięcia rachunku.
    Nie wypowiadam umowy. Nie przyjmuję warunków banku.

    To mniej więcej tak jak pracodawca dający wypowiedzenie zmieniające.
    Pracodawce nie może Ci obnizyć pensji ot tak sobie
    musi Ci dać wypowiedzenie zmianiające.
    Nie może żądać od Ciebie byś sam się zwolnił.

    Czy zamykając rachunek bank wysyła ostatni wyciąg ?
    (bo przez www brak dostępu i nie wiadomo)

    Dlaczego w okresie wypowiedzenia nie mogę wiedzieć że coś
    wpłynęło na konto ? (jakie bedą odsetki itp.)

    BAH