    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Repolonizacja...
    Date: Mon, 29 Jan 2024 21:57:30 +0100

    On Mon, 29 Jan 2024 20:19:39 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > W Arabii Saudyjskiej!! -- wstajemy z kolan!!!

    postawili-dwie-wieze-w-ostrolece-teraz-enea-pozywa-b
    yly-zarzad/py722y4

    > Nic z tego nie rozumiem -- o tej elektrowni jest głośno od dawna...
    > Kto konkretnie i ile wziął?!

    nikt nie wziął ... tzn Rafako wzięło.

    W 2009 zaplanowano tam nowy blok węglowy. w 2011 uzyskano pozwolenie
    na budowę. W 2012 przeanalizowano jeszcze raz, i budowę wstrzymano, bo
    węgiel miał być nieopłacalny.

    w 2015 przyszedł PiS z haslem "polski węgiel" i inwestycję wznowiono.
    w 2018 rozpoczęto budowę, i miała zapewnic prace polskim górnikom na
    wiele lat. W 2020 znów przeliczono, i znów wyszło nieopłacalnie.
    Budowę przerwano, po wydaniu miliarda ..

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Energa_Elektrownie_Ost
    ro%C5%82%C4%99ka#Ostro%C5%82%C4%99ka_C

    > Bardzo dobrze!!! W energetyce bezpieczeństwo jest bardzo ważne!!

    To nie tylko w energetyce, wszędzie miawają podobne :-)

    > Co wówczas, gdy małżonka rozstanie się z nim?...

    Może sie kochali, a moze będzie mogła załować, ze prezesa banku o
    bajecznych zarobkach porzuciła.

    > -=-
    > - Ponoć był karach na giełdzie.
    > - Owszem.
    > - Twój chłopak chyba sporo stracił...
    > - Owszem.
    > - Pewnie żałujesz go...
    > - Owszem. Gdzie on teraz znajdzie kobietę?!
    > -=-

    Tak też może się skonczyc :-)

    > Kamińskiego i Wąsika traktowali jak sanatoryjnych gości; Ziobry
    > nie szukają -- dużo wrzeszczą, ale niewiele czynią... Kapitałowe
    > podatki nie zniknęły...

    spokojnie spokojnie - komisja d/s Pegassusa rusza, Ziobro tam bedzie
    głównym podejrzanym :-)

    > Dlaczego kurat ten dzień?

    Nie wiem, cos tam pewnie pare lat wczesniej się zdarzyło.
    Rozpoczęcie budowy w 2018 i 25 lat przedawnienia ?

    J.