  • Data: 2024-02-01 15:07:11
    Temat: Re: Repolonizacja...
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 1 lut 2024 o 08:03, J.F pisze:

    > Nie wiem. Nowy minister stwierdzil, ze do poprawki.
    > Czyli idea im sie chyba podoba, i chcą.

    Idea nie jest polskiej ,,produkcji''.

    https://ksiegowosc.infor.pl/ksef/6323576,ksef-jest-j
    uz-w-innych-krajach-i-to-nie-tylko-europy-jak-efaktu
    ry-dzialaja-na-calym-swiecie.html

    > To pewnie będzie.

    Owszem -- bo UE itp. nakażą.

    > I ktos zarobi na poprawkach ... programisci zarobią, firma straci :-)

    Podatnicy stracą -- swojacy zyskają.

    > I co z nimi robiono?

    Budowano!!! Nawet zabraniano ludziom korzystania z ich ziemi w pobliżu
    tych ,,lotnisk''. Badano wpływ lotniska na środowisko, opracowywano
    dokumentację itd...

    Do Świętej wody pod Białymstokiem budowano uliczne oświetlenie --
    Jakubowski w zamian za swój trud dostał dwór w Katrynce...

    https://www.google.com/maps/@53.2173357,23.2162473,3
    a,75y,65.42h,90t/data=!3m7!1e1!3m5!1sw3pHIAEMe4lVgl9
    Fns8XAg!2e0!6shttps:%2F%2Fstreetviewpixels-pa.google
    apis.com%2Fv1%2Fthumbnail%3Fpanoid%3Dw3pHIAEMe4lVgl9
    Fns8XAg%26cb_client%3Dmaps_sv.tactile.gps%26w%3D203%
    26h%3D100%26yaw%3D52.621777%26pitch%3D0%26thumbfov%3
    D100!7i16384!8i8192?authuser=0&entry=ttu

    Zanim rozpoczęto budowę -- wiedziano o bezsensie tej budowy...
    Być może nawet projektowano z wiedzą o bezsensowności...

    Wg mnie ogólnie Polacy tęsknią za takim prawem i taką sprawiedliwością
    a każdy sprzeciwiający się tej łajdackiej praktyce jest wrogiem
    polskiego narodu...

    > W Warszawie zrobiono nowoczesna spalarnie na osady z oczyszczalni
    > scieków, po czym płacą jakiejs firmie za utylizacje osadów, bo
    > spalarnia cos nie działa.

    > A nie znacznie mniej?

    Ponoć przez 9 miesięcy średnio 3 na 4...

    > Czy to moze licząć male jachty jako statki?
    > Ale ma byc lepiej.

    Będzie dodatkowe śluzowanie? ;)

    > Z tą Izerą mam troche mieszane uczucia. Z jednej strony - bez problemu
    > mozna było przewidziec, ze tak sie skonczy.
    > Z drugiej ... a Muskowi się udało.

    > Ale NFZ trzeba pieniedzy, a nie medyków :-)

    Owszem -- zdrowie prawem nie towarem!

    > I podziwiac ich gospodarki?

    Owszem...

    > Wychodzi na to, ze nie bardzo.

    Nie bardzo zrujnowane?

    > od ulicy ?

    Od negatywnego postrzegania...

    > Na razie nie.
    > Ale nie tylko Izraela - w Belgii cos dwa lata nie było wiekszosci
    > sejmowej.

    Polska jest przyfrontowym krajem; Belgia raczej nie jest...
    Do Wrocławia nie sięgają Iskandery z Kaliningradu? -- ale
    sięgają z Białorusi...

    --
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.p \; https://www.eneuel.ct8.pl \|/..s