eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiReklamacja skimmingu z USA › Re: Reklamacja skimmingu z USA
  • Data: 2013-10-03 22:10:00
    Temat: Re: Reklamacja skimmingu z USA
    Od: XYZ <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 2013-10-03 20:36, witek wrote:
    > XYZ wrote:
    >> Cześć,
    >>
    >> Jakiś czas temu okradziono mnie z karty na sporą kwotę. Transakcje
    >> zostały wykonane w USA, najprawdopodobniej kopią karty.
    >>
    >> Karta keep it simple, Open Finance (Getin Bank).
    >>
    >> Odpowiedź na moje reklamacje, którą otrzymałem od banku jest tutaj:
    >> http://imageshack.us/a/img19/9998/t8y8.jpg
    >>
    >> Uznali 2 z 14 transakcji na mniej niż 5% spornej kwoty.
    >>
    >> Jakie kwestie podnieść w odpowiedzi na tę reklamację i jak dalej
    >> dochodzić swoich racji?
    >>
    >> Dzięki za wszelką pomoc,
    >
    >
    > Ta ich odpowiedz jest trochę z dupy wzięta, bo skąd oni wiedzą, że z
    > uzyciem właściwej karty.
    >
    > Byłeś wówczas w USA?
    >

    Wypunktowałem powodu, dla których transakcja nie mogła zostać "poprawnie
    przeprowadzona"
    a) nie byłem w USA
    b) nie upoważniłem nikogo do użycia karty (zresztą to i tak byłoby
    niezgodne z regulaminem karty, ale tak jest napisane w formularzu
    zgłoszenia reklamacji, więc tylko to powtórzyłem)
    c) nie mogły zostać wykonane przy pomocy "prawidłowej karty" ponieważ
    jej oryginał cały czas miałem i mam przy sobie
    d) nie udostępniłem nikomu danych karty


    --
    XYZ

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1