    From: XYZ <x...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Reklamacja skimmingu z USA
    Date: Thu, 03 Oct 2013 22:04:03 +0200

    On 2013-10-03 21:39, XYZ wrote:

    > Tak, poinformowali o przedłużeniu.

    Sprawdziłem daty jeszcze raz. Reklamacje zostały zgłoszone 18.10.2012. O
    przedłużeniu poinformowali 6.12.2012 czyli po okresie dłuższym niż 30 dni.
    Regulamin karty mówi tak:
    6. Z zastrzeżeniem ust. 4, reklamacje rozpatrywane będą w terminie do 30
    dni liczonych od daty ich otrzymania przez Bank, z wyłączeniem
    reklamacji dotyczących niezgodności w zestawieniu Transakcji albo braku
    otrzymania zestawienia, które rozpatrywane są niezwłocznie.
    7. W uzasadnionych przypadkach, termin, o którym mowa powyżej może
    zostać przedłużony, o czym Bank informuje, wskazując przyczyny
    opóźnienia wraz z okolicznościami wymagającymi dodatkowych ustaleń oraz
    przewidywany termin rozpatrzenia reklamacji. Termin ten każdorazowo nie
    będzie jednak dłuższy niż 60 dni od dnia otrzymania reklamacji przez
    Bank, za wyjątkiem reklamacji dotyczących Transakcji wykonanych kartą
    płatniczą, w przypadku których maksymalny termin rozpatrzenia reklamacji
    wynosi 180 dni.

    Inf. o przedłużeniu została wysłana po więcej niż 30 dniach. Czy to daje
    jakieś podstawy do jej kwestionowania?

    Teraz policzyłem, że ostateczna odpowiedź została wysłana po 179 dniach.
    Myślę, że 12/14 odrzucili ponieważ nie dostali zwrotu środków w tym
    czasie. Mnie to oczywiście nie powinnno obchodzić.

    --
    XYZ