    From: xbartx <b...@h...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Reklamacja skimmingu z USA
    Date: Thu, 3 Oct 2013 18:13:45 +0000 (UTC)

    Dnia Thu, 03 Oct 2013 01:29:39 +0200, XYZ napisał(a):

    > Cześć,
    >
    > Jakiś czas temu okradziono mnie z karty na sporą kwotę. Transakcje
    > zostały wykonane w USA, najprawdopodobniej kopią karty.
    >
    > Karta keep it simple, Open Finance (Getin Bank).
    >
    > Odpowiedź na moje reklamacje, którą otrzymałem od banku jest tutaj:
    > http://imageshack.us/a/img19/9998/t8y8.jpg
    >
    > Uznali 2 z 14 transakcji na mniej niż 5% spornej kwoty.
    >
    > Jakie kwestie podnieść w odpowiedzi na tę reklamację i jak dalej
    > dochodzić swoich racji?
    >
    > Dzięki za wszelką pomoc,

    Hmmm w ogóle dziwna ta odpowiedź banku. Widać z niej, że zgłosili te
    transakcje jako 'nielegalne' i dwie z firm zrobił zwroty na konto karty
    czyli można wnioskować, że jednak coś jest nie tak no ale bank stwierdza,
    że jednak nie i mimo, że dwie transakcje są złe to reszta już zła nie
    jest ;)
    Tak ja inni doradzają. Podnieś kwestię, że nie przybywałeś w tym czasie
    na terytorium USA (łatwo można chyba to sprawdzić, bo potrzebna jest
    jakaś wiza). Jeżeli karta jest na podpis, to można go zweryfikować,
    jeżeli PIN to już trochę gorzej. Kiedy zobaczyłeś te lewe transakcje i
    kiedy zastrzegłeś kartę?

    --
    xbartx