eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiReklamacja › Re: Reklamacja
  • Data: 2003-02-10 22:46:57
    Temat: Re: Reklamacja
    Od: "Don Pedro" <a...@s...ii.uj.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    To jest tak:
    [1] Składasz reklamacje i niby masz tę sumę, ale zablokowaną.
    [2] Oni coś tam wyjaśniają albo i nie.
    [3] Dostajesz odpowiedź czy reklamacja została uznana, czy nie.

    Chodzi o to, że nie mogą tego wyjaśniać w nieskończoność i musi by jakiś
    ostateczny termina na załatwienie sprawy. O ten termin mi chodzi.

    K.

    Użytkownik "LaraCroft" <L...@c...pl> napisał w wiadomości
    news:b2994m$1jn$1@moles.pbk.pl...
    >
    > Użytkownik "Don Pedro" <a...@s...ii.uj.edu.pl> napisał w
    > wiadomości news:b29945$dt5$1@srv.cyf-kr.edu.pl...
    > > Czy ktoś może mnie oświecić i napisac ile powinna trwać reklamacja
    > > transakcji kartą? To jest po jakim czasie od zgłoszenia reklamacji mogę
    > > zażądać odblokowania pieniędzy na koncie?
    > >
    > > K.
    >
    > szanujacy sie bank robi to natychmiast...przyjmujac reklamacje jako
    stosowne
    > oswiadczenie, a w razie czego - gdyby byla nieuzasadniona po prostu cie
    > obciaza po czasie
    >
    >


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1