  • Data: 2003-02-12 11:21:38
    Temat: Re: Reklamacja
    Od: RobertS <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Don Pedro napisał(a):

    > Regulaminy tego nie precyzują - sprawdziłem. Powołują się na jakieś
    > uregulowania VISY, których oczywiście nigdzie nie można znaleźć. Może jednak
    > ktoś wie...
    reczywiscie nie ma, przepraszam

    zapewne w kazdym banku bedzie inaczej, jak podasz nazwe banku to moze
    ci ktos napisze jak bylo w jego przypadku

    np. u luksasa:
    reklamacja telefoniczna (na ktorej rozpatrzenie maja 2 tyg), po
    tygodniu odpowiedz pisemna ze kwoty reklamowanej nie musze splacic
    i info ze w ciagu 2 m-cy reklamacja zostanie rozpatrzona

    po 2 m-cach (3 dni przed uplywem terminu ktory sami sobie wyznaczyli)
    list z info ze reklamacje uznaja, przepraszaja i licza na dalsza
    wspolprace

    imho prosciej niz w citi, bo nic nie musialem podpisywac ;)
    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt