  • Data: 2003-09-19 11:39:09
    Temat: Rejestr dluznikow a kredyt mieszkaniowy
    Od: "Łukasz Pachoń" <p...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ELioT <t...@w...pl> napisał(a):

    > Witam,
    > starałem sie o kredyt mieszkaniowy i go nie dostalem pomimo tego, ze zarobki
    > moje i zony byly wystarczajace. Opinia byla zdecydowanie negatywna.
    > Zrobilem sledztwo i okazalo sie, ze zapomnialem o koncie studenckim w PKO
    > SA - przez kilka lat narosly oplaty, odsetki i uzbieralo sie tego do dzisiaj
    > okolo 800 zl zadluzenia. Splacilem dzielnie, myslac ze mi to pomoze. Ale
    > niestety - juz rok temu, bank przeslal informacje do jakiegos rejestru
    > dluznikow, ze zalegam. W rozmowie telefonicznej ustalilem, ze pismo w tej
> [...]
    1. ISTNIEJĄ 2 BAZY TZW.NIESOLIDNYCH KLIENTÓW: 1) BAZA PROWADZONA PRZEZ BIK
    S.A. , 2) PROWADZONA PRZEZ ZBP ,
    2. PEKAO S.A. NIE ZAWARŁO UMOWY Z BIK S.A. W PSARWIE ZBIERANIA I
    UDOSTEPNIANIA INFORMACJI O KLIENTACH ZACIAGAJĄCYCH ZOBWIĄZANIA KREDYTOWE,
    3. TAK WIĘC TWOJE DANE PEKAO S.A. PRZEKAZAŁO DO ZBP,
    4. NAPISZ PISMO DO ZBP-LIST POLECONY ( OPIS SYTUACJI, PISMO Z PEKAO S.A. JAKO
    ZAŁĄCZNIK, PROSBA O WYKRESLENIE, PROSBA O PISEMNA ODPOWIEDŹ),
    5. WYNIKA Z TEGO, ZE W BIK TWOJE DANE PRZECHOWYWANE SA Z INNEGO POWODU, SKORO
    W BGŻ POWOŁYWANO SIE NA RAPORT Z TEJ INSTYTUCJI( PRZY ODMOWIE KREDYTU);
    CHYBA,ŻE ŹLE COS TAM POWIEDZIANO ,
    6. MIG BR, O KTORYM JEST NAPISANE PONIŻEJ, TO PROGRAM WERYFIKUJACY CZEKI
    ZASTRZEŻONE, NIE MA NIC WSPÓLNEGO Z KLIENTAMI "NIESOLIDNYMI"
    POZDRAWIAM